۰ نفر
۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۹
دبیر شورای معارف سیما منصوب شد

معاون رییس سازمان در امور سیما، با هدف انسجام بخشی به فعالیت‌های معارفی شبکه‌های تلویزیونی در حکمی محمدحسین محمدزاده را به سمت دبیر شورای معارف سیما منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرتضی میرباقری معاون سیما، در حکمی که برای محمدحسین محمدزاده به عنوان دبیر شورای معارف سیما صادر کرد، خواستار اهتمام شورای معارف سیما در انسجام بخشی تولیدات معارفی تلویزیون و تشکیل مستمر جلسات شورای معارف سیما شد.

معاون سیما در این حکم حفظ و ارتقای جایگاه مرجعیت سیما در حوزه فرهنگ و معارف قرآنی و اسلامی با بهره‌گیری از علما، روحانیت معظم و کارشناسان زبده معارفی و رسانه‌ای را از اولویت‌های این شورا توصیف کرده و خواستار تحلیل و بررسی گزارش‌های جامع نظارتی، پژوهشی، نظرسنجی و ارزیابی عملکرد شبکه‌ها در حوزه‌های معارفی شد.

بررسی اولویت‌های محتوایی برنامه‌ها در مناسبت‌های مذهبی، هماهنگ با سیاست‌های ابلاغی معاونت از دیگر موضوعاتی است، که در این حکم به آن اشاره شده است.

برنامه ریزی منسجم، فعال و هدفمند برای حضور سخنرانان و کارشناسان مذهبی و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، ارتباط های مستقیم با اماکن متبرکه و ایجاد هماهنگی و انسجام بین واحدهای ستادی مرتبط سازمان با شبکه ها و مراکز تولیدی سیما نکاتی دیگری است که در این حکم به آن توجه شده است.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =