سرمایه گذاری 25 میلیارد ریالی در تأسیسات صنعت توزیع برق شهرستان شاهرود

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود گفت: از آغاز امسال تابه حال، 25 میلیارد و 141 میلیون ریال در تأسیسات صنعت توزیع برق این شهرستان سرمایه گذاری شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مهندس احمد یوسفی با اشاره به این که طرح توسعه چهار هزار متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی به اجرا درآمده افزود: 13 هزار و 974 متر خطوط فشار متوسط زمینی و هوائی احداث گردیده است.
وی اظهار داشت: تبدیل شش هزار و 405 متر شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار، از جمله اقدامات به عمل آمده است.
وی با اعلام این که نصب 12 ایستگاه هوائی توزیع برق به انجام رسیده یادآور شد: با احداث این تعداد ترانس هوائی، دو هزار و 270 کیلوولت آمپر به ظرفیت پست های توزیع برق شهرستان اضافه شده است.
مهندس یوسفی تصریح کرد: عملیات اصلاح 12 هزار و 286 متر شبکه توزیع برق، از دیگر فعالیت های صورت گرفته محسوب می شود.
مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود با عنوان این که 104 دستگاه سرچراغ جدید روشنائی معابر دایر گردیده اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا زمان حاضر، 312 پروژه عمرانی برق رسانی انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد، اجرای پنج هزار و 300 متر شبکه فشار متوسط دومداره از پست البرز تا شهرک صنعتی، نصب 9 ایستگاه هوائی در راستای پروژه کا هش تلفات، تبدیل شبکه سیمی خیابان ایستگاه به کابل خودنگهدار و شبکه فشار متوسط هوائی به زمینی در بلوار شهید مطهری و تعویض کابل روغنی خیابان 17 شهریور به کابل پرتولین، بهینه سازی 15 ترانس هوائی و 3 دستگاه پست زمینی، به عنوان برنامه های پیش بینی شده این مدیریت تا پایان سال 96 به شمار می رود

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 725751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =