ایسنا به نقل از وزیر نیرو نوشت: کیفیت آب مناطق زلزله زده خط قرمز وزارت نیرو است و ما بر روند ورود آب ورودی به شبکه از نظر استاندارد بودن کیفیت آن نظارت و کنترل داریم.

رضا اردکانیان با بیان اینکه تاکنون آب مورد نیاز مردم مناطق زلزله زده را نیز به صورت بسته بندی و سالم تحویل آنها داده ایم، گفت: برای تامین آب سالم و بهداشتی مردم این مناطق اکنون مشکلی نداریم.

اردکانیان جمع آوری فاضلاب را یکی از دغدغه های وزارت نیرو در مناطق زلزله زده دانست و گفت: کنترل فاضلاب به منظور جلوگیری از احتمال بروز بیماری در اولویت وزارت نیرو است.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه برای تردد زوار اربعین امکاناتی مانند حمام سیار در نظر گرفته شده، گفت: این امکانات شامل ۱۰۰ دوش حمام را به مناطق زلزله زده انتقال دادیم و ۴۰۰ دوش دیگر را به این مناطق منتقل خواهیم کرد.

اردکانیان اظهار کرد: از نظر تامین برق در مناطق زلزله زده مشکلی نداریم و مردم می توانند از برق برای گرمایش استفاده کنند، البته باید استانداردهای لازم را در این ارتباط رعایت کنند و به نکات ایمنی توجه نمایند.

وی همچنین از شرکت گاز خواست جریان گاز واحدهای مسکونی سالم را هرچه سریعتر وصل نماید تا مردم برای گرمایش مشکلی نداشته باشند.

35224

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =