رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین ورزش و جوانان و آموزش‌وپرورش اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم تا مدارس بلااستفاده بخش‌های مرکزی و لوندویل شهرستان آستارا به خانه‌های ورزش روستایی تبدیل شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وحید خاصی‌پور با بیان اینکه ۳۲ درصد از ورزشکاران این شهرستان در مناطق روستایی حضور دارند، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا مدارس بلااستفاده بخش‌های مرکزی و لوندویل در صورت فراهم بودن شرایط به خانه‌های ورزش روستایی تبدیل شوند.

وی ایجاد خانه‌های ورزش روستایی را در قالب انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین ورزش و جوانان و آموزش‌وپرورش دانست و تصریح کرد: کلیه مدارس بلااستفاده موجود در روستاها پس از شناسایی از طریق دهیاری‌ها و هماهنگی با فرمانداری شهرستان آستارا در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار می‌گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا ایجاد خانه‌های ورزش روستایی را با هدف توزیع متوازن و عادلانه امکانات ورزشی در شهر و روستا بر اساس سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان و تأکید استاندار دانست و خاطرنشان کرد: مدیریت خانه‌های ورزش روستایی با دهیار روستاهای هدف است.

خاصی‌پور با بیان اینکه پس از تبدیل مدارس بلااستفاده به خانه‌های ورزش روستایی تابلو آن نصب و داخل مدرسه به وسایل موردنیاز ورزشی تجهیز می‌شود، گفت: ورزش‌های رزمی، شطرنج، تنیس‌روی‌میز، فوتبال‌دستی، دارت، والیبال و فوتسال از جمله ورزش‌های قابل‌اجرا در خانه‌های ورزش روستایی هستند.

وی اشاره به اینکه دو باب خانه ورزش روستایی هدف‌گذاری شده تا پایان سال جاری در روستاهای بخش مرکزی و لوندویل شهرستان آستارا ایجاد شود، بیان کرد: افزایش تعداد خانه‌های ورزش روستایی با جدیت تمام در دستور کار ورزش و جوانان این شهرستان قرارگرفته و دنبال می‌شود.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =