دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی هجدهمین جشنواره هفته پژوهش و فناوری استان گیلان از برگزاری این جشنواره در هفته آتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی اظهار کرد: هجدهمین جشنواره هفته پژوهش و فناوری گیلان با شعار «پژوهش تقاضا محور و تجاری سازی فناوری؛ زیر بنای تولید و اشتغال» در استان برگزار می شود.

وی با اشاره به بخش های مختلف این جشنواره، گفت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار گیلان با همکاری مراکز دانشگاهی، موسسات تحقیقاتی، سازمان های اجرایی و مراکز صنعتی استان از ۶ الی ۸ آذرماه جاری در سالن ورزشی آتش نشانی رشت واقع در بلوار شهید بهشتی، تقاطع انتظام برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: مراسم تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری استان نیز روز پنجشنبه ۹ آذر در همان مکان برگزار خواهد شد.

دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی هجدهمین جشنواره هفته پژوهش و فناوری استان گیلان افزود: برگزاری جشنواره دانش آموزی از ۲۵ الی ۳۰ آذر از دیگر برنامه های این جشنواره است.

به گفته فاضلی، جشنواره شناسایی و توانمندسازی ایده های برگزیده نیز از ۱۲ الی ۲۲ بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص هجدهمین جشنواره هفته پژوهش و فناوری استان گیلان می توانند به سایت جشنواره به آدرس http://guilan.ac.ir/research٩٦ و یا کانال تلگرامی https://telegram.me/pgilan١٣٩٦ مراجعه نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =