دعوت جهاد کشاورزی شهرستان بانه از سرمایه‌گذاران

مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بانه از علاقمندان و متقاضیان در زمینه زیربخش های کشاورزی این شهرستان، دعوت به سرمایه گذاری نمود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بانه، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بانه در اطلاعیه ای از متقاضیان سرمایه گذاری در زیر بخش های کشاورزی و همچنین فعالیت های خدماتی و تولیدی وابسته به کشاورزی خواست برای مشارکت در این طرح ها ثبت نام کنند و از تسهیلات بانکی کم بهره برخوردار شوند.

در این اطلاعیه آمده است: «در راستای اجرای طرح تسهیلات اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بانه اقدام به معرفی علاقمندان به سرمایه گذاری در زیربخش های کشاورزی شامل امور دام، زراعت، باغبانی، صنایع تبدیلی، صنایع تکمیلی، امور فنی و زیربنایی، مکانیزاسیون و سایر زمینه های خدماتی و تولیدی می نماید».

ثبت نام در سامانه های اینترنتی مربوطه، تشکیل پرونده و بررسی طرح توجیهی طرح های اشتغالزایی به منظور ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی با استفاده از تسهیلات بانکی با نرخ بهره پایین، از جمله اقداماتی است که در نخستین مرحله از این طرح برای متقاضیان انجام می شود.

جهاد کشاورزی از متقاضیان خواسته است در مورد شرایط و نحوه جذب تسهیلات اشتغالزایی کم بهره، به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بانه در میدان جهاد و یا مراکز خدمات جهاد کشاورزی در کانی سور، آرمرده و بویین سفلی مراجعه نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =