حوزه هنری کردستان با 12 اثر در جشنواره مردمی عمارشرکت می کند

12 اثر تولیدی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان جهت حضور در هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار به این جشنواره ارسال شد.

امین مرادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در گفتگو با خبرآنلاین گفت: جشنواره مردمی فیلم عمار با موضوعات تاریخ معاصر ، فتنه 88، نقد درون گفتمانی، بیداری اسلامی و جهانی، جنگ نرم، اتصاد مقاومتی و ملت قهرمان از 6 تا 15 دیماه برگزار می شود.
وی افزود در این دوره از جشنواره 12 اثر تولیدی حوزه هنری استان کردستان در بخش های داستانی ، مستند ، پویانمایی و فیلمنامه در این جشنواره حضور پیدا نموده است .
مرادی گفت: در بخش داستانی 5 فیلم « جی ژوان » به کارگردانی اشکان ساعد پناه ، «جابرای نفس تنگ است » به کارگردانی سینا ایوبی، «اسب» به کارگردانی رسول احمدی ، « نارنجی» به کارگردانی آرمان محمدی، « شمع سرد» به کارگردانی نوید زارع ، دربخش مستند 3 فیلم « شهید محمد سعید توفیقی » به کارگردانی زانیار لطفی در بخش ملت قهرمان و فیلم های « امید سپید » به کارگردانی جمشید فرجوند فردا و « شهد سنگ » به کارگردانی ستار چمنی گل در این جشنواره حضور یافته اند .
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان افزود: در بخش پویانمایی دو اثر « معلق » به کارگردانی خانم آذرمنصوری و «باران های رنگی » ماشااله محمدی به این جشنواره ارسال شده است.
وی تصریح نمود : دو فیلمنامه « انیسه » به نویسندگی مریم البرزی و « صندوق سبز پدر» به نویسندگی زانیار لطفی از تولیدات حوزه هنری استان کردستان به این جشنواره ارسال شده است.
وی جشنواره فیلم عمار را از مهمترین جشنواره های مردمی سینمایی عنوان کرد و افزود: با توجه به موضوعات متنوع جشنواره و پتانسیل های بالای فیلمسازان استان در زمینه تولید آثار متناسب با جشنواره هنرمندان فیلمساز را به حضور در این جشنواره دعوت نمود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =