در ۲۶ شهریور، سخنان با اهمیت رهبر انقلاب درباره نقض احتمالی برجام توسط آمریکا مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

در صدر اخبار بااهمیت سیاسی امروز، فرمایشات رهبرانقلاب به چشم می‌خورد که فرمودند: هر حرکت ‌غلط در برجام با واکنش‌ ایران مواجه می‌شود. همچنین رئیس‌جمهور هم درباره دلایل مخالفت‌های چشم بسته آمریکا با این سند تاریخی گفت: برخی در آمریکا از فرصت برجام بی‌بهره ماندند!

در این سرویس، راز طول عمر آیت‌الله جنتی از زبان علی جنتی هم بازدید زیادی داشت. آیت‎الله علوی ‌گرگانی هم در اظهارنظر پربازدیدی گفت: اهل ‌علم شرمنده‎ام که برخی روی منبر راه‌ ظهور امام‌ زمان را افزایش فساد می‎دانند!

در سرویس اقتصادی گزارشی بازاری از بستنی ۴۰۰ هزار تومانی تا همبرگر ۲۵۰ هزار تومانی بسیار پربازدید بود. پس از آن، فهمیدن قیمت اجاره خانه‌های ۷۰ تا ۹۰ متری در پایتخت بازدید زیادی داشت و برای مردم هم مهم بود بدانند با ۵۰ میلیون تومان چه خودروهای صفر کیلومتری می‌توان خرید؟

در سرویس فرهنگی خاطره جالب ویشکا آسایش از سیلی زدن به رضا عطاران بازدید زیادی داشت. همچنین نقل قولی از بازیگر «شهرزاد» پربازدید بود که گفت: چرا همه رفتن علی نصیریان را پایان همه چیز می‌دانند!؟ در اقدامی تعجب برانگیز هم کیهان محمدرضا شجریان را حامی خشونت و آشوب نامید!

در پربازدیدترین مطلب سرویس جامعه، مخاطبان نظر دادند  برای خداحافظی با کنکور چه باید کرد؟ همچنین رای دیوان عدالت اداری درباره راحت‌تر شدن گرفتن دسته چک برای کسانی که چک برگشتی دارند، مطلب پربازدید بعدی بود. در این سرویس گزارش پربازدیدی اعلام کرد افزایش ظرفیت ارشد، صندلی‌ را از زیر پای کارشناسی کشید.

در سرویس بین‌الملل، مخاطبان با خانم جوان رقیب پوتین آشنا شدند. همچنین پیشنهاد عربستان برای رفراندوم کردستان عراق بازدید زیادی داشت و اعلام آمادگی حیدر‌العبادی برای مداخله نظامی در مورد همه‌پرسی کردستان هم پربازدید شد.

در سرویس طنز لو رفتن چهره حدادعادل در حال کار با کامپیوتر احمدی‌نژاد بازدیدها را به سمت خود کشید.

 

57231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =