عباس رجبی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندشهرداری ساری در گفتگو با خبرنگاران در خصوص اجرای آموزش تفکیک از مبدا در ادارات شهر ساری ، اظهار کرد : در حوزه کارهای زود بازده با اقداماتی که انجام می دهیم با مشارکت مردم به دنبال فرهنگ سازی طرح تفکیک زباله هستیم.

عباس رجبي مديرعامل سازمان مديريت پسماندشهرداري ساري در گفتگو با خبرنگاران در خصوص اجراي آموزش تفكيك از مبدا در ادارات شهر ساري ، اظهار كرد : در حوزه كارهاي زود بازده با اقداماتي كه انجام مي دهيم با مشاركت مردم به دنبال فرهنگ سازي طرح تفكيك زباله هستيم.


مديرعامل سازمان مديريت پسماندشهرداري ساري، با بيان اينكه سازمان مديريت پسماند براي اجراي طرح تفكيك زباله با ادارات همكاري تنگاتنگي داشته است، خواستار مشاركت تمامي كاركنان ادارات و خانواده هايشان براي اجراي اين طرح شد.


اين مسئول با تاكيد بر اينكه اجراي طرح تفكيك زباله مختص سازمان پسماند يا نهاد عمومي غيردولتي مثل شهرداري نيست افزود: اگر شهرداري يا سازماني موفق عمل مي كند به خاطر همكاري دستگاههاي ديگر در اجراي اين طرح است از همين رو از تمامي ادارات و دستگاه ها خواستاريم تا در اين طرح مشاركت كنند تا بتوانيم اين فرهنگ را در شهر ساري نهادينه كنيم.


رجبي يادآور شد: فرهنگ سازي و آموزش صحيح مديريت پسماند در تمام گروه هاي جامعه ضروري است و در اين راستا سازمان مديريت پسماند برنامه هاي فرهنگي و آموزش شهروندي در سال جاري شامل آموزش مدون در مدارس همراه با اجراي نمايش و تئاتر، نمايش هاي خياباني به مناسبت هاي مختلف را در برنامه دارد.


وي كودكان سنين مهد كودك و مقطع ابتدائي را جامعه هدف طرح آموزشي تفكيك زباله از مبدا دانست و گفت: نگاه به گروه هاي پايه بر اساس اين نكته استوار است كه در اين دوره سني ذهن در حال شكل گيري بوده به طوري كه اين طرح مي تواند برايشان به صورت يك مهارت در آمده و سرانجام در آنها تبديل به رفتار اجتماعي شود.


مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري ساري در پايان با دعوت عمومي از همه شهروندان خواستار مشاركت بيشتر شهروندان در اجراي طرح تفكيك زباله از مبدا شد و گفت: اجراي طرح تفكيك زباله از مبدا نيازمند مشاركت همه جانبه شهروندان ساروي است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 725325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =