طرح ارتقای شادابی و نشاط اجتماعی چهارمحال و بختیاری ارائه شود

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: طرح ارتقای شادابی و نشاط اجتماعی هر چه سریع تر به دبیرخانه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان ارائه گردد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به گزارش روابط عمومی استانداری ، زهرا حبیبی آلیکوهی در چهارمین کارگروه اجتماعی و فرهنگی چهارمحال و بختیاری در سال جاری تأکید کرد: مسئولیت تکمیل، اصلاح و ارائه طرح ارتقای شادابی و نشاط اجتماعی استان با اداره کل ورزش و جوانان است.

وی افزود: اولویت ها و مشکلات اصلی تأثیرگذار بر سلامت مردم چهارمحال و بختیاری از طریق تکمیل پرسشنامه های علمی مشخص و اعلام شود.

حبیبی آلیکوهی تصریح کرد: برای برگزاری مطلوب المپیاد درون مدرسه ای چهارمحال و بختیاری با هدف غنی سازی بخشی از اوقات فراغت دانش آموزان و جلوگیری از آسیب های اجتماعی امکانات و تجهیزان دستگاه های اجرایی مربوطه مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری بیان داشت: برای ترسیم واقعی وضعیت و شاخص های سلامت بایستی دبیرخانه سیاستگذاری سلامت استان نسبت به شناسایی شاخص های سلامت در این استان و مقایسه آن با سطح ملی اقدام کند.

وی اضافه کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری برای تدوین سند جامع سلامت استان همکاری لازم را داشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =