روزنامه خراسان نوشت:

ساعت 14:30 روزگذشته زنگ تلفن همراه قاضي ويژه قتل عمد به صدا درآمد و فرمانده کلانتري طبرسي جنوبي مشهد، وي را در جريان جنايتي هولناک قرار داد. سرهنگ توفيق حاجي زاده که به همراه عوامل تحت امرش و در پي تماس اهالي خيابان وحيد در محل حضور يافته بود، دستور حفظ صحنه حادثه را صادر کرد و بدين ترتيب دقايقي بعد و با توجه به اهميت ماجرا، «قاضي علي موحدي راد» براي بررسي موضوع به محل اعلام شده عزيمت کرد.

اين گزارش حاکي است: پس از انجام بررسي هاي مقدماتي و همچنين اثربرداري از محل وقوع جنايت توسط ماموران بررسي صحنه جرم، «قاضي موحدي راد» دستور انتقال اجساد قربانيان اين حادثه تاسف بار را به پزشکي قانوني صادر کرد و بازجويي از زن ۳۶ساله ادامه يافت. همچنين تحقيقات بيشتر در اين باره مشخص کرد زن ۳۶ساله پس از کشتن دوقلوها با همسرش تماس گرفته و ماجراي قتل فرزندانش را به او اطلاع داده است.

بنابراين گزارش، بررسي هاي اوليه حاکي از آن است که مادر قربانيان اين حادثه که اميرحسين و علي رضا نام داشتند از مدتي قبل دچار افسردگي هاي بعد از زايمان شده و ناراحتي هاي روحي پيدا کرده است در عين حال به دستور قاضي ويژه قتل عمد، وي براي انجام اقدامات درماني به مراکز بيمارستاني معرفي شد و بدين ترتيب تحقيقات قضايي درباره اين جنايت تکان دهنده ادامه يافت.

17302

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387301

برچسب‌ها