نشست هم اندیشی جهت برپایی نمایشگاه‌های تخصصی و عرضه در شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،در این جلسه که با حضور فرماندار،رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت ورئیس اتاق اصناف شهرستان کهگیلویه ،معاون بازرگانی سازمان صنعت و تجارت استان و مدیر عامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد در ساختمان فرمانداری کهگیلویه برگزار شد، پیرامون برگزاری هر چه بهتر نمایشگاههای تخصصی و عرضه در این شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

فرماندار کهگیلویه ضمن ابراز خرسندی از برپایی نمایشگاه در این شهرستان در این جلسه گفت : نفس برپایی نمایشگاههای مقطعی در شهرستان بسیار خوب است اما می بایست سعی شود که به جهت اینکه بازار دچار حساسیت نشود ،نمایشگاهها بیشتر از آنکه به شکل عرضه باشد ،تخصصی شود تا به این شکل ثبات بازار حفظ شود.

دكتر حسين پور معاون بازرگاني سازمان صنعت و معدن و تجارت استان هم به مشكلات داخلي شركت نمايشگاهها اشاره كردند و از مدير عامل جديد خواهان تغيير اصلاحتي در اين زمينه شدند و ادامه همكاري را منوط به شفاف سازي و تعامل دوطرفه در برگزاري اين نمايشگاهها دانستند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان کهگیلویه هم با تایید سخنان فرماندار این شهرستان گفت :عرضه زیاد در نمایشگاهها باعث اعتراض بازاریان می شود که می بایست در طول برگزاری نمایشگاه بيشتر از توجه به نمایشگاه عرضه سعی در برگزار کردن نمایشگاه تخصصی باشد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاههای دایمی استان در این جلسه گفت : با توجه به اینکه سایت نمایشگاه استان در دست ساخت است و مراحل تکمیل سوله ،فنس کشی ،عملیات جدول گذاری ،زیر سازی و شبکه برق درفاز يك اجرا گرديده و براي ادامه كارهاي اجرايي سايت نمايشگاه قطعا نیاز به سرمایه گذاری سهامداران و برپايي نمایشگاه جهت کسب درامد برای توسعه سایت است .

بابک درست در ادامه افزود :نمایشگاه تخصصی در استان ما بخوبی جواب نمی دهد ،چرا که کسی حاضر نیست ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان صرفا برای نمایش و عدم فروش هزینه کند،پس نیازمند به برپایی نمایشگاه بصورت عرضه هستیم و در هر منطقه به جهت جلوگيري از بي ثباتي بازار و رضايت مندي اصناف اولويت را به توليد كنندگان و فروشندگان بومي با در نظر گرفتن تخفيفات ويژه خواهيم داد .

مهندس درست به سیاست برپایی نمایشگاه اشاره کرد و گفت : سیاست کلی دولت برپايي نمایشگاهها با حفظ تعادل و ثبات در بازار ميباشد .

وی در پایان خواستار همکاری دست اندرکاران و مدیران دستگاهها شد و بیان کرد : تقاضا داریم متولیان محترم همکاری لازم را با ما در زمينه تصويب تقويم پيشنهادي شركت نمايشگاهاي دائمي در كار گروه توسعه و صادرات غيره نفتي داشته باشند . در این نشست فرماندار کهگیلویه ،قول مساعد جهت همکاری برای برپایی ۵ نمایشگه تخصصی و در کنار آن نمایشگاه عرضه در طول سال در این شهرستان را داد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 683299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =