سومین نمایشگاه مد و لباس در سمنان برگزار می شود

مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: سومین نمایشگاه مد و لباس از بیست و یکم تا بیست و هفتم تیرماه در محل مجتمع فرهنگی و هنری کومش سمنان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، «حسين خواجه بيدختي» امروز و در گفت و گويي افزود: در این نمایشگاه، جدیدترین تولیدات هنرمندان و خیاطان در زمینه مد و لباس به نمایش عموم گذاشته می‌شود.
وی گفت: یکی از بخش‌های این نمایشگاه، معرفی پوشاک سنتی و بومی استان به خصوص از منطقه مهدیشهر و سرخه، دست بافته‌ها و برگزاری ورکشاپ(کارگاه زنده تولید صنایع دستی) است.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه سبک زندگی ایرانی و اسلامی عنوان کرد و افزود: این جشنواره ویژه لباس های اجتماع(بانوان و آقایان) است.
بیدختی گفت: اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان با نمایش پوشاک بومی و محلی اقوام استان برای تشویق طراحان برای ارائه ایده های نوین، معرفی توانمندی‌های بخش تولید منسوجات سنتی و بومی استان و توسعه فضای تعامل بین طراحان و تولیدکنندگان صنعت پوشاک با بافندگان منسوجات سنتی استان در این نمایشگاه شرکت می‌کند.
وی افزود: تبلیغ و ترویج الگوی مد و لباس سنتی - ایرانی برای اصلاح الگوی مصرف لباس در بین اقشار مختلف و نمایش دستگاههای بافندگی منسوجات استان از دیگر برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان در این نمایشگاه است.
علاقمندان می توانند از بیست و یکم تا بیست و هفتم تیرماه صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 20 از این نمایشگاه بازدید کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 685391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =