مرگ موتورسوار جوان در برخورد با پراید

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: در برخورد سواری پراید با موتورسیکلت در جاده فرعی رزن به قروه درجزین، موتورسوار کشته شد.

سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: روز گذشته در سانحه برخورد سواری پراید با موتور سیکلت در جاده رزن به سمت قروه درجزین راکب جوان موتورسیکلت جان باخت.

وی در خصوص سانحه جرحی دو موتور سوار نیز گفت: ساعت 2.5 بامداد امروز شنبه 2 دستگاه موتورسیکلت در روستای دینار آباد به صورت رخ به رخ با هم برخورد کردند که هر 2 موتور سوار به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.


سرهنگ عزیزی به تردد حدود یک میلیون دستگاه خودرو در 2 روز پایانی هفته گذشته از جاده های این استان اشاره کرد و افزود: جاده 65 کیلومتری بلوار آیت الله نجفی شهر همدان به سمت غارعلیصدر، پرترافیک ترین جاده این استان در 48 ساعت گذشته بوده است.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش تردد مسافران از این مسیر برای بازدید از غار تفریحی و توریستی علیصدر، در هر 12 کیلومتر یک تیم پلیس راه مستقر شده بود.

فرمانده پلیس راه استان افزود: عصر روز گذشته تعداد تردد از محورهای همدان به تهران و همدان به کرمانشاه افزایش داشت.

لازم به ذکر است، در آخرین تعطیلات سالجاری که متعلق به عید سعید فطر است حدود سه میلیون دستگاه خودرو از جاده های برون شهری استان همدان عبور کردند که در این تعطیلات چهار سانحه فوتی در جاده های این استان رخ داد که منجر به مرگ پنج نفر در این تصادف ها شد.

طبق آخرین آمار ارائه شده از سوی رئیس پلیس راه استان همدان بهار امسال 84 نفر در سوانح برونشهری این استان جان باختند.

همدان دارای پنج هزار و 400 کیلومتر انواع راه از جمله 85 کیلومتر آزاد راه، 528.5 کیلومتر بزرگراه، 340 کیلومتر راه اصلی، 797 راه فرعی و سه هزار و 250 کیلومتر راه روستایی است.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =