۰ نفر
۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
افزایش 45 درصدی تولید آسفالت در اردبیل

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: میزان تولید آسفالت در کارخانه‌های آسفالت در چهار ماهه نخست امسال نسبت به سال‌های گذشته نزدیک به 45 درصد افزایش یافته است.

لطف‌اللهیان شهردار اردبیل گفت: یکی از اساسی‌ترین دغدغه‌های شهرنشینی که رابطه مستقیم آن با شهرداری‌ها غیر قابل انکار بوده و اجرای دقیق و برگرفته از استانداردهای مدرن ویترین عملکرد شهرداری‌ها محسوب می‌شود، پروژه آسفالت شهری است.

وی افزود: تولید و توزیع روزانه دو هزار تن آسفالت و فعالیت بیش از 40 اکیپ آسفالت‌ریزی در راستای بهسازی و اصلاح معابر شهری اردبیل نوید تحول شگرف در خیابان‌های این شهر را می‌دهد که خوشبختانه با روند مناسبی ادامه دارد و انتظار داریم با تلاش شبانه‌روزی نیروها هر چه سریع‌تر عملیات اجرایی آسفالت را به اتمام برسانیم.

شهردار اردبیل با اشاره به اهمیت بحث آسفالت در برنامه‌های عمران شهری نیز بیان کرد: میزان تولید آسفالت در کارخانه‌های آسفالت در چهار ماهه نخست امسال نسبت به سال‌های گذشته نزدیک به 45 درصد افزایش یافته است که این یک گام موثر در ارتباط با بهبود وضعیت موجود است.

لطف‌اللهیان بیان کرد: خوشبختانه در حال حاضر فرهنگ جدیدی از کار عمرانی در اردبیل در حال پایه‌گذاری است که بر همین اساس در تلاش هستیم در مدت یک شب تا صبح عملیات آسفالت‌ریزی را در یک خیابان به اتمام برسانیم و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

وی اظهار کرد: کوتاه بودن فصل عملیات عمرانی با توجه به شرایط آب و هوایی موضوعی است که باید مورد توجه واقع شود و از حداقل‌ترین زمان بیشترین بهره‌وری را داشته باشیم تا هر چه سریع‌تر بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یافته و شاهد بهبود وضعیت موجود باشیم.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =