ایلنا نوشت: سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در رابطه با اینکه تقاضایی از قالیباف و رییسی برای پیوستن به جمنا داشته‌اید، گفت: با رییسی جلساتی برگزار شد و با قالیباف هم ارتباطاتی وجود دارد. آنها اگر بخواهند جزو شورای مرکزی شوند، باید روال آن طی شود.

سیدمحمدحسین حسینی درباره برگزاری مجمع عمومی جبهه مردمی گفت: با توجه به اینکه نتیجه انتخابات آن گونه که جبهه مردمی به دنبالش بود، حاصل نشد لازم بود تا یک کار مطالعاتی انجام شود و نظرات مختلف را جمع آوری کنیم، تا ببینیم ادامه فعالیت به چه صورت باشد.

او با بیان اینکه بنای جبهه مردمی این بود که مقطعی فعالیت نکند و صرفا ائتلافی برای انتخابات قلمداد نشود، اظهارداشت: از ابتدا این تشکیلات بر اساس یک حرکت مداوم تشکیل شد، بنابراین بر همین مبنا جلسات اختصاصی تشکیل شد تا مشخص شود چه اولویت‌ها و راهبردهایی بايد در دستور کار قرار گیرد و چه برنامه‌های عملیاتی و اجرایی داشته باشیم تا این موضوع برای اعضای شورای مرکزی روشن و بعد در بین اعضای استان‌ها و شهرستان‌ها مطرح شود و آنها هم اگر دیدگاه و نظراتی دارند آن را تکمیل کنند.

حسینی اظهارداشت: در جلسات بحث‌هایی شد مبنی بر اینکه باید در ساختار و شورای مرکزی مجمع عمومی بررسی مجدد صورت گیرد، البته در حد نظر بود و به جمع بندی نرسیدیم.

او در رابطه با دعوت از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به شورای مرکزی جمنا، گفت: عضویت در شورای مرکزی اکنون با اشکال اساسنامه‌ای برخورد می‌کند و میسر نیست و این در اختیارات شورای مرکزی نبوده است و اگر چنین چیزی بخواهد انجام شود باید مجمع عمومی تشکیل شود.

عضو شورای مرکزی جمنا افزود: برخی اعضا نظرشان این است که بعد از اتمام دوره اول شورای مرکزی، انتخابات سالانه برگزار شود و افرادی که مایل به عضویت در آن هستند کاندیدا شوند. این دو نظر مطرح است و باید دید جمع بندی چه می‌شود.

27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =