تسنیم نوشت: دبیرکل حزب‌الله لبنان از شهروندان فلسطینی که از قدس دفاع کردند و در این راه پیروز شدند، قدردانی کرد.

به گزارش المنار، سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنانی در آغاز سخنان خود از شهروندان فلسطینی که از قدس دفاع کردند و در این راه پیروز شدند، قدردانی کرد.

وی همچنین از عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن که بر حمایت ملت یمن از مقاومت در لبنان و فلسطین تاکید کرد، قدردانی کرد.

نصرالله همچنین راهپیمایی مردم یمن در حمایت از مسجدالاقصی را بزرگترین راهپیمایی در کشورهای عربی توصیف کرد.

دبیرکل حزب‌الله گفت: جواب دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا را نمی‌دهم تا هیئت رسمی دولت لبنان که در این کشور حضور دارد، با شرایط سختی مواجه نشود.

وی هدف از نبرد عرسال را بیرون راندن تروریست‌ها از ارتفاعات فلیطه و ارتفاعات عرسال دانست.

نصرالله با بیان اینکه ما تصمیم نبرد علیه تروریست‌ها را گرفتیم نه ایران و سوریه، افزود: زمان نبرد عرسال هیچ ارتباطی به تحولات منطقه یا کشورهای عربی ندارد.

دبیرکل حزبالله لبنان ادامه داد: منطقه‌ای که نبرد علیه تروریست‌ها در آن جریان دارد، 100 کیلومتر مربع مساحت دارد و کوه‌هایی در آن است که ارتفاع آن به 2500 متر می‌رسد.

وی گفت: می‌توانیم بگوییم که ما در آستانه پیروزی نظامی و میدانی بسیار بزرگی هستیم که طی 48 ساعت محقق شد. نبرد در جرود فلیطه را به طور مشترک با ارتش سوریه انجام دادیم و دوشادوش یکدیگر جنگیدیم.

سیدحسن نصرالله ادامه داد: حزب الله چیزی جز خیر و امنیت برای عرسال و اهالی آن نمی‌خواهد و بعد از اتمام این درگیری آماده ایم تمام زمین‌ها و جرود را به ارتش لبنان بازگردانیم.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =