ایرنا نوشت: 'آنتونی اسکاراموچی' مدیر ارتباطات کاخ سفید در گفت وگو با مجله نیویورکر به شدت به دو نفر از مقامات ارشد کاخ سفید تاخت.

اسکاراموچی در تماسی تلفنی با یک خبرنگار مجله نیویورکر «رینس پریبوس» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید را نیز به درز اطلاعات و اسناد مالی اش متهم کرد.

'اسکاراموچی پریبوس' را یک «بیمار شیزوفرنی پارانوئید» نامید و گفت که به زودی از وی خواسته می شود، استعفا بدهد.
مدیر ارتباطات کاخ سفید گفت: چیزی که می خواهم این است که همه کسانی را که اطلاعات را درز می دهند، بکشم. می خواهم برنامه رئیس جمهوری را روی روال بیندازم تا به خاطر مردم آمریکا موفق شویم.

وی همچنین از استیو بنون استراتژیست ارشد کاخ سفید به شدت انتقاد کرد. اسکاراموچی درباره بنون گفت: سعی نمی کنم که از قدرت رئیس جمهوری برای خودم برندی بسازم. اینجا هستم که به کشورم خدمت کنم.

او در این مصاحبه از الفاظ رکیک و نامناسب استفاده کرده بود اما بعدا توئیت کرد که در آینده از به کار بردن چنین الفاظی پرهیز می کند.
وی افزود: اما از مبارزه مشتاقانه برای برنامه دونالد ترامپ دست نمی کشم.
'سارا هاکبی سندرز' سخنگوی کاخ سفید در مصاحبه ای با شبکه فاکس نیز از اسکاراموچی دفاع کرد و گفت: این فرد گاهی در بسیاری از محافل از چنین الفاظی استفاده می کند که احتمالا بیان درستی نیست. او نسبت به برنامه رئیس جمهوری احساساتی است.

«شان اسپایسر» سخنگوی کاخ سفید اخیرا از سمتش استعفا کرد که بنا به ادعای برخی منابع، استعفایش به دلیل نارضایتی از انتخاب اسکاراموچی به عنوان مدیر ارتباطات کاخ سفید بوده است.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
    4 0
    یعنی یک خر تو خری تو کاخ سفید هست که بیا و ببین. سگ میزنه گربه میرقصه. اگه کشوری به غیر از آمریکا بود تا حالا نظامش سقوط کرده بود.