رئیس دادگستری آبادان گفت: حمایت از سرمایه گذاری های مشروع در اولویت کاری ما است و دادگستری آبادان مطابق ضوابط، حامی بخش خصوصی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرآنلاین، سیروس محمدی زاده در نشست هم اندیشی اتاق بازرگانی و دادگستری آبادان در رابطه با رفع مشکلات بازرگانان و فعالان اقتصادی منطقه که در سالن جلسات این اتاق برگزار شد، اظهار کرد: انتصاب اخیر رئیس اتاق بازرگانی آبادان به سمت نایب رئیس کمیسیون بازرگانی داخلی اتاق ایران را به خانواده اتاق بازرگانی و جامعه آبادان تبریک می گوئیم.

وی، اشتغال را به عنوان یکی از مشکلات اساسی جامعه آبادان عنوان کرد و گفت: بیکاری سبب بروز مشکلاتی برای جامعه آبادان می شود که نتیجه آن به دستگاه قضائی باز می گردد.

رئیس دادگستری آبادان با اشاره به اینکه چنانچه همه دستگاه های اجرایی وظیفه خود را به شکل مطلوب انجام دهند دیگر شاهد هیچگونه پرونده قضائی در دادگستری نخواهیم بود، تصریح کرد: هرچه خروجی قوانین حاکم جامع و کامل تر باشد دستگاه قضائی با مراجعان کمتری مواجه می شود.

محمدی زاده با تاکید بر اینکه دادگستری آبادان از بخش خصوصی و کارآفرینان قاطعانه حمایت می کند، عنوان کرد: حمایت از سرمایه گذاری های مشروع در اولویت کاری ما است و دادگستری آبادان مطابق ضوابط، حامی بخش خصوصی خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت راه اندازی شعبه انرژی، افزود: از زمان گشایش شعبه ویژه انرژی در دادگستری آبادان، روند رسیدگی به پرونده ها با سرعت بالاتری انجام می شود که خود این موضوع توانسته یکی از مشکلات بخش خصوصی که در واقع اطاله دادرسی بوده است را کاهش دهد.

رئیس دادگستری آبادان پیشگیری از وقوع فقر را از شاخص های جامعه مترقی و پیشرفته عنوان کرد و گفت: هرچه زمینه اشتغال فراهم شود قطعا ریشه عدم وقوع جرم و نهایتا پیشگیری از وقوع جرم که یکی از اهداق قوه قضائیه است، با هماهنگی و همکاری تولیدکنندگان و صاحبان صنایع فراهم خواهد شد.

محمدی زاده ابراز امیدواری کرد: حمایت دادگستری آبادان از صنایع به گونه است که برای اولین بار در تاریخ این شهر چنین اقدامات حمایتی از سوی قوه قضائیه در حال رخ دادن است که می توان به بازدید از شهرک های صنعتی و همچنین راه اندازی شعبه انرژی اشاره کرد.


لزوم اجرای طرح مطالعاتی حقوقی پیش از راه اندازی واحدهای تولیدی

ناصر غلامی، دادستان عمومی و انقلاب آبادان نیز در این نشست اظهار کرد: از افرادی که قصد دارند در زمینه تولید و یا راه اندازی کارخانه فعالیت کنند انتظار است، در مرحله اول مسائل حقوقی و ساختارهای محیطی را بررسی کنند تا فعالیت آنها چشمگیرتر و همچنین شاهد عدم ورود پرونده به دستگاه قضائی باشیم.

وی افزود: برای راه اندازی شعبه ویژه انرژی در دادسرا، برنامه ریزی و طی روزهای آینده افتتاح می شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 703883

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =