۰ نفر
۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
باغ شهر کرج احیا می شود

رییس مرکز پژوهش های شورای پنجم شهر کرج گفت : کرج در گذشته باغ شهری بوده که امروز دیگر اثری از ان نمیبینیم و ما در شورای پنجم این باغ شهر را احیا خواهیم کرد و با اصلاح فرایند شهر سازی ، نشاط را به مردم بر میگردانیم.

به گزارش خبر آنلاین ، عضو شورای پنجم ضمن تبریک روز شعر و ادب پارسی ، افزود : مدیریت شهری باید با رویکردی علمی و با هدفی انسان محور باشد و در این راه از فناوری و دانش روز برای ارتقای سطح زندگی مردم استفاده کند .
وی در جمع مدیران موسسه سرم سازی رازی با تاکید بر اینکه در این دوره از شورا، پژوهش را در مسیر تغییر در بهبود در سبک زندگی مردم با هدف ایجاد نشاط اجتماعی مد نظر داشته ایم ، ادامه داد : این مهم محقق نخواهد شد مگر با همراهی مراکز علمی شهر ؛ که باید تصمیمات جدی در این خصوص گرفته و پیش از انکه تهدید ها بحرانی تر شود اقدام عاجل صورت پذیرد.
دشتگرد با اشاره به اینکه شهروندان حق دارند از شهری پاک و سبز بهره مند باشند گفت : ما به دنبال احیای این شهر سبز و پاک هستیم
وی اظهار داشت : مرکز پژوهش های شورای شهر کرج از محققان و دانشمندان موسسه تحقیقات رازی برای همکاری دعوت میکند . شورای پنجم در این راستا تفاهم نامه مشترکی را با دانشگاه خوارزمی منعقد کرده است و پیشنهاد می شود تا تفاهم نامه مشابهی را با موسسه سرم سازی رازی به امضا برساند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =