تسنیم نوشت: مدیرکل شیلات استان اردبیل گفت: با توجه به ظرفیت‌های قابل توجه شهرستان مشگین‌شهر در بخش آبزی‌پروری بازار تخصصی آبزیان در این شهرستان احداث می‌شود.

میرآرمان میرواعظی در دیدار با فرماندار شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های قابل توجه شهرستان مشگین‌شهر در بخش آبزی‌پروری بازار تخصصی آبزیان در این شهرستان احداث می‌شود که تمهیدات و پیگیری‌های لازم در این زمینه در دستور کار قرار داده شده است.

وی افزود: روند تولید آبزیان در حال حاضر در استان اردبیل با شرایط مناسبی در حال اجرا است و در حدود 3 هزار و 29 تن انواع ماهی در شهرستان مشگین‌شهر تولید شده است که طبق گزارشات به دست آمده رتبه نخست را در بین شهرستان‌های استان دارد که امیدواریم این تولیدات با روند مناسبی ادامه پیدا کند.

مدیرکل شیلات استان اردبیل گفت: آغاز مطالعات جامع برای آپزی‌پروری نیز از اقداماتی است که هم‌اکنون در دستور کار قرار داده شده است تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های مناسب این شهرستان بتوانیم تولید ماهی را بیش از پیش افزایش داده و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

واعظی بیان کرد: از جمله دیگر اقدامات انجام یافته در شهرستان مشگین‌شهر می‌توان برگزاری جشنواره طبخ آبزیان در مشگین‌شهر و احداث ساختمان اداری اشاره کرد که تلاش بر این است که بتوانیم با همکاری و مشارکت مسئولان هر چه سریع‌تر در این زمینه به تمامی اهداف خود دست یابیم.

وی تصریح کرد: حمایت از تولیدکنندگان و فراهم کردن بازار فروش در حوزه آبزی‌پروری یکی از اولویت‌های مهم و اساسی این مجموعه است که انتظار می‌رود از ظرفیت‌های شهرستان برای پرورش ماهی به طور همه‌ جانبه استفاده شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =