مجید غلامی جلیسه، مدیر عامل خانه کتاب طی فراخوانی به مناسبت روز کتابگردی از اهالی قلم، ناشران، مدیران فرهنگی، هنرمندان، رجال سیاسی کشور و عموم مردم برای حضور در کتابفروشی‌های سراسر کشور دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در فراخوان مجید غلامی جلیسه برای کتاب‌گردی آمده است: «کتابفروشی به عنوان اصلی‌ترین نقطه تلاقی کتاب با مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. جایگاه والای کتابفروشی و کتابفروشان عزیز ما، می‌طلبد که با حضور خود در این کتابفروشی‌ها به ادای احترام و دین به این جایگاه و کتابفروشان عزیزمان بپردازیم.

حضور من و شما در کتابفروشی‌های محلی و شهری احترامی است به کتاب و کتابخوانی و تاکیدی است بر لزوم دوام و پایندگی هر کتابفروشی، که اگر نبودند کتابفروشان عزیز و زحمت کش عرضه فرهنگ و هنر هیچگاه میسر نبود.

از همین جا از همه اهالی قلم، ناشران، مدیران فرهنگی، هنرمندان، رجال سیاسی کشور و عموم مردم دعوت می کنم که روز پنج‌شنبه ۲ آذر با همراه خانواده گرامی‌شان در کتابفروشی‌های شهر و محله خود به کتابفروشان دست مریزاد گفته و با غور در بوستان کتاب حظ بصر برده و ضمن تفرج، جان خود با کتاب سیراب کنند.»

58243

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =