۰ نفر
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹
پورسرخ و انصاری وارد «پاسیو» شدند

پوریا پورسرخ و بابک انصاری به گروه بازیگران فیلم «پاسیو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی پیوستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پوریا پورسرخ و بابک انصاری با نهایی شدن تست گریم به مجموعه بازیگران «پاسیو» پیوستند و به زودی مقابل دوربین خواهند رفت.

پوریا پورسرخ در سال ۱۳۸۵ با بازی در سریال «وفا» به کارگردانی محمدحسین لطیفی به‌عنوان چهره‌ای جدید مطرح شد و در همان سال با حضور در فیلم «روز سوم» نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر شد. پورسرخ پس از آن در آثار متعددی از جمله «آناهیتا» ساخته عزیزالله حمیدنژاد، «عیار ۱۴» ساخته پرویز شهبازی، «لامپ صد» ساخته سعید آقاخانی و «رستاخیز» ساخته احمدرضا درویش بازی کرد.

بابک انصاری اولین بار با بازی در فیلم «شهر زیبا» ساخته اصغر فرهادی مورد توجه قرار گرفت و پس از آن در «نوک برج» کیومرث پوراحمد و «رویای خیس» پوران درخشنده بازی کرد و در جشنواره فجر سال گذشته نیز با دو فیلم «ماجان» رحمان سیفی‌آزاد و «شنل» حسین کندری حضور داشت.

«پاسیو» این روزها در سطح شهر فیلمبرداری مى شود و تاکنون بهناز جعفری، محدثه حیرت، كريم امينى ، ياسمن ترابى و حسین ملکی بخش‌هایی از نقش خود را ایفا کرده‌اند.

قصه «پاسیو» در لوكيشن‌هاى متعددى مي‌گذرد كه تمامى آنها در تهران واقع شده‌اند.

«پاسيو» که قصه‌اى زنانه را در بستر شهر روايت مى‌كند، اولين تجربه بلند مريم بحرالعلومى در مقام كارگردان است. او تحصيلكرده رشته سينما و عضو انجمن برنامه‌ريزان و دستياران كارگردان خانه سينماى ايران است كه بعد از ساخت چند فيلم كوتاه داستانى و تجربى، «پاسيو» را بعنوان نخستين تجربه بلند خود ، مقابل دوربين برده است.

بهناز جعفرى، محدثه حيرت، كريم امينى، ياسمن ترابى، بهروز قادرى، سحر غمخوار، محمدرسول صفرى و بابك انصارى، با حضور پوريا پورسرخ و بهنوش بختيارى بازیگران فیلم «پاسیو» هستند.

58244

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =