استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ثابت بودن میزان صادرات استان نشان‌دهنده این است که ما در توسعه صادرات درجا زده‌ایم، گفت: الان نمی‌خواهیم نبش قبر کنیم که چه کسی مقصر است باید از نو شروع کرده و این سند را بازطراحی کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازیاسوج،علی‌محمد احمدی ظهر امروز در نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با وجود تلاش‌های انجام شده در سال‌های اخیر، میزان صادرات استان‌‌ همان رقمی است که در سال 86 داشتیم به این مفهوم که بود و نبود مسئولان استان تفاوتی نداشت و اگر حتی جلسات کارگروه توسعه صادرات هم برگزار نمی‌شد باز شاهد همین روند بودیم.

وی با بیان اینکه ثابت بودن میزان صادرات استان نشان‌دهنده این است که ما در توسعه صادرات درجا زده‌ایم، افزود: الان نمی‌خواهیم نبش قبر کنیم که چه کسی مقصر است باید از نو شروع کرده و بازطراحی کنیم و در این بازطراحی هم هدفگذاری‌های کلان انجام ندهیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خواست کارگروهی تشکیل داده و سند کنونی توسعه صادرات غیرنفتی استان به عنوان سند پایه تدوین و باز طراحی شود.

احمدی با بیان اینکه به نظر می‌رسد گمرک کهگیلویه و بویراحمد عملا عملکردی در توسعه صادرات استان نداشته، ادامه داد: بحث زمین نمایشگاه بین‌المللی استان نیز حل شده و باید مراحل احداث آن پیگیری شود.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 742306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =