مهر نوشت: همسران شهدای مدافع حرم به مناسبت پایان عمر شجره خبیث و ملعون داعش، بیانیه‌ای صادر کرده و آن را به رهبر انقلاب تبریک گفتند.

متن این بیانیه از این قرار است:
بسم الله الرحمن الرحیم

فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجراً عظیما
سوره‌نساء _ آیه۹۵

خبر خوش پایان عمر شجره خبیث و ملعون داعش با فرماندهی سردار رشید اسلام و سرباز ولایت حاج قاسم سلیمانی دل همه خانواده های شهدا را خوشحال نمود و بهار ربیع مصادف شد با بهار دلهای امت اسلام.

امروز قطره قطره خون شهدای عزیز، جانبازان و رزمندگان مدافع حرم شجره طیبه اسلام اعم از سپاهی، ارتشی، بسیجی، شهدای غیور فاطمیون، زینبیون و حیدریون به ثمر نشست و حریم اهل بیت و اسلام در امنیت باقی ماند و دست بدخواهان با شمشیر بران اسلام قطع گردید.

ما همسران شهدای مدافع حرم، این پیروزی جبهه حق را به امام عصر(عج)، مقام عظمای ولایت و همه مردم عزیز ایران و جهان اسلام تبریک عرض می‌نماییم. اعتقاد داریم ثمره خون شهیدان منحصر به نابودی داعش نیست بلکه این خون‌ها در رگ‌های حیات درخت تنومند جبهه مقاومت برای نابودی کامل اسراییل از روزگار و تحقق وعده امام خمینی(ره) خواهد انجامید.

شهدای ما پیشگامان آزادسازی قدس شریف هستند و تا محو کامل اسراییل از پا نخواهیم نشست.

سپاه اسلام تازه در ابتدای راه است و هدفش قدس شریف است. حالا در شرایطی هستیم که یک گام به این هدف نزدیک‌ تر شدیم و حاضریم تا تحقق این وعده الهی جان خود را فدا کنیم.

به امید روزی که جهان پر از عدل و داد گردد و شهدایمان تحت لوای ولی عصر (عج) رجعت نمایند تا وعده الهی محقق گردد.

اللهم اجعل عواقب امورناخیرا
موسسه فرهنگی رباب س
همسران شهدای مدافع حرم

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =