فرمانده انتظامی استان چهارمحال وبختیاری از کشف 239 کیلو گرم تریاک از یک خودرو وانت در محور"سمیرم به بروجن" طی عملیات مشترک پلیس استان و"اصفهان"، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار"غلام عباس غلامزاده" گفت: در پي كسب خبري مبني برانتقال مواد مخدر توسط سوداگران مرگ از استان "اصفهان" و توزيع در سطح شهرستان "بروجن" موضوع در دستور كار اكيپ عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وي افزود: با همكاري عوامل پليس مبارزه با مواد مخدر استان"اصفهان"پس از انجام كار اطلاعاتي دقيق و شناسایي خودرو قاچاقچيان ضمن كسب مجوز قضائي خودرو وانت آنها در محور"سميرم به بروجن" شناسایي و به آن دستور ايست داده شد.

اين مقام ارشد انتظامي خاطر نشان كرد: راننده خودرو ضمن بي توجهي به دستور ايست و اخطارهاي مكرر پليس با سرعت زياد اقدام به فرار كرد كه پس از تعقيب و گريز طولاني ماموران با استفاده از شگردهاي خاص پليسي خودرو مذكور را متوقف و سه سرنشين آن را دستگير كردند.

سردارغلامزاده با اشاره به كشف 239 كيلوگرم ترياك جاساز از داخل خودرو از معرفي متهمان به مرجع قضائي خبر داد وگفت: برخورد قاطع و قانوني با سوداگران مرگ از برنامه هاي مهم فرماندهي انتظامي استان است كه همواره در دستور كار قرار دارد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =