برگزاری سومین سوگواره ملی «میعادگاه عاشورایی دانشجویان» در زنجان

هم‌زمان با فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، سومین سوگواره ملی «میعادگاه عاشورایی دانشجویان» به میزبانی زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین؛ این سوگواره یکی از پرمخاطب‌ترین رویدادهای ملی دانشگاهی در سطح کشور است که با همکاری «جهاد دانشگاهی استان زنجان»، «حسینیه اعظم زنجان» و «سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور» برگزار می‌شود.

طی دو دوره قبلی برگزاری این رویداد فرهنگی، بالغ بر هفت هزار و ۵۰۰ اثر دانشجویی در بخش‌های شعر، عکس، پادکست و کلیپ‌های تصویری جمع‌آوری و مورد داوری قرار گرفت و آثار برگزیده نیز در قالب سه جلد کتاب، دو مجموعه مولتی‌مدیا و دو مجموعه نمایشگاهی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

سومین دوره این سوگواره ملی که به‌صورت دوسالانه برگزار می‌شود، از ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۶ مطابق با اول محرم‌الحرام ۱۴۳۹ هجری قمری در چهار بخش «شعر»، «عکس» (حرفه‌ای و آماتور)، «قطعه‌های صوتی» (پادکست) و «کلیپ‌های تصویری» فعالیت خود را آغاز و مهلت ثبت‌ نام و ارسال آثار در این سوگواره تا اول آذرماه سال‌ جاری ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند پایگاه اینترنتی سوگواره به آدرس www.roozevaghee.ir و کانال تلگرامی به آدرس t.me/rooz_e_vaghee مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۰۱ و ۳۳۰۳۵۳۰۰-۰۲۴ تماس حاصل کنند.

این سوگواره ملی که دبیرخانه دایمی آن در زنجان قرار دارد، تلاش می‌کند تا از طریق تشویق دانشجویان به تفکر و خلق آثار فاخر در بخش‌های مختلف در جهت تعمیق باورهای دینی و مذهبی در میان نسل آینده‌ساز کشور، گامی هرچند کوچک بردارد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =