دانش آموزان بابلسری موفق به کسب رتبه اول و دوم المپیاد فرش بافی در مازندران شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از بابلسر،در المپیاد فرش بافی استان مازندران رقیه فتحی و فاطمه الطافی دو دانش آموز بابلسری از هنرجویان هنرستان طلیعه انقلاب توانستند رتبه اول و دوم این دوره از المپیاد را کسب کنند و به مرحله کشوری راه یابند.
احمدرضا مهاجری نژاد مدیرآموزش و پرورش بابلسر با صدور پیامی موفقيت دانش آموزان بابلسری را درمسابقات المپیاد فرش به دانش آموزان پر تلاش، فرهنگيان دلسوز و خانواده هاي بزرگواراین عزیزان تبريك گفت.
متن پیام به شرح زیر می باشد:
درخشش و موفقيت دانش آموزان گرامی رقیه فتحی و فاطمه الطافی از هنرستان طلیعه انقلاب را درجهت کسب رتبه اول ودوم استانی در المپیاد فرش استانی و نیز راهیابی به مرحله کشوری را به تمامي اين عزيزان و دانش آموزان پر تلاش، فرهنگيان دلسوز و خانواده هاي بزرگوار شهرستان بابلسر صميمانه تبريك عرض مي نمايم.
بي ترديد این گونه موفقیت ها جز در سایه ایمان به خدا، تلاش و پشتکار و خودباوری شما و دعای خیر والدینتان به دست نخواهد آمد ، در این راستا نقش معلمان و دبیران دلسوز و زحمتکش بر هیچ کس پوشیده نیست، لذا شایسته است همه ما شکرگزار الطاف حضرت باری تعالی و قدردان محبت های آن عزیزان باشیم.
لذا اینجانب موفقیت این دانش آموزان گرامی را تبریک عرض نموده و از خداوند دانا و حکیم برایشان توفیق روزافزون و ایامی شاد آرزومندم ،باشد که این افتخار ، نقطه عطفی در مسیر تحول و پیشرفت علمی فرزندان این خطه از ایران عزیزمان گردد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =