ویترین سه‌گانه کتاب‌شهرهای ایران به مناسبت محرم، دفاع مقدس و بازگشایی مدارس

همزمان با آغاز سوگواری محرم، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید، شعبات مختلف کتابشهر ایران در سراسر کشور ویترین سه‌گانه کتاب‌های مرتبط با این مناسبت‌ها برپا کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فروشگاه زنجیره‌­ای کتابشهر که از سال­‌های گذشته تاکنون با هدف ترویج سنت حسنه کتاب­خوانی و تسهیل دسترسی شهروندان به کتاب و محصولات فرهنگی، در مناسبت­‌های مختلف اقدام به برپایی نمایشگاه و ویترین کتاب در سطح معابر پرتردد شهری، مراکز دولتی، مراکز فرهنگی و علمی، مدارس، دانشگاه‌­ها، جنب مصلی­‌های نماز جمعه کرده، همزمان با ماه محرم، هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید طرح فروش ویژه کتاب و محصولات فرهنگی را شروع کرده ­است.

ویترین و نمایشگاه­‌های سه ­گانه ویژه ایام سوگواری محرم، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید، در فروشگاه­های کتابشهر برپا شده­است.

هموطنان عزیز می­‌توانند در شهرهای محل سکونت خود که پایانه­‌های فروش کتاب و محصولات فرهنگی کتابشهر ایران دایر شده، کتاب­‌هایی با موضوع تبیین قیام کربلا و سیر، احادیث و روایات امام حسین (ع)، روایت­های دفاع مقدس و کتاب­‌ها و مصحولات فرهنگی مورد نیاز مدرسه و دانشگاه را با تخفیف­های ویژه خریداری کنند.

نرم افزار و سی‌دی‌های مداحی و روضه­خوانی، پرچم، کتیبه و ... از دیگر محصولات فروشگاه­‌های کتابشهر در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان است.

برپایی مسابقات کتابخوانی و نمایشگاه کتاب عاشورایی در سطح معابر پرتردد شهری، مراکز دولتی، دانشگاهی و فرهنگی از دیگر برنامه­‌های کتابشهر در ایام محرم است.

 ویترین و نمایشگاه­‌های سه­‌گانه شعبات کتابشهر ایران از امروز (دوشنبه 3 مهر) تا پایان ماه محرم میزبان شهروندان عزیز است.

علاقه‌مندان برای دسترسی به اطلاعات بیشتر درباره این طرح و پراکندگی جغرافیایی فروشگاه‌­های زنجیره­ای کتابشهر می‌­توانند به پایگاه اطلاع­‌رسانی این موسسه به نشانی www.ketabshahr.com مراجعه کنند.

کتابشهر ایران یکی از بزرگترین فروشگاه‌­های زنجیره­ای کتاب و محصولات فرهنگی در کشور است که در  اقصاء نقاط ایران با هدف توزیع محصولات فرهنگی ارزشی و دینی، مطابق با استانداردها و نیازهای روز فرهنگی، 42 کتاب فروشی دایر کرده است.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =