۰ نفر
۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵

مجید غلامی جلیسه با موافقت تمامی اعضای هیئت امنای خانه کتاب به عنوان مدیرعامل این موسسه منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیئت امنای موسسه خانه کتاب پیشنهاد مدیر عاملی غلامی جلیسه را در جلسه امروز (یکشنبه 5 بهمن) هیات امنای خانه کتاب مطرح کرد که این پیشنهاد با موافقت کلیه اعضاء مواجه شد.

این جلسه عصر امروز با حضور محمدعلی مهدوی راد، محمد تقی سبحانی، مهدی فیروزان، علی اکبر اشعری، محمدرضا وصفی و علی شجاعی صائین برگزار شد.

مجید جلیسه که معاونت فرهنگی و پژوهشی خانه کتاب را بر عهده داشت پس از استعفای میرزائی از سمت مدیر عاملی خانه کتاب به عنوان سرپرست این موسسه منصوب شد.

پژوهشگر نسخ خطی پژوهشگاه عالی تاریخ ایران در فرانسه، مدیر مؤسسه بیاض (اطلاع رسانی و پژوهش در عرصه متون کهن) وپژوهشگر و کتابشناس مرکز احیاء نسخ خطی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قم از جمله سمت‌ها و فعالیت های غلامی جلیسه است.

 داوری هفتمین دوره حامیان نسخ خطی مجلس در سال 1385،  داوری کتاب سال ایران دربخش نسخ خطی در سال 1392، داوری کتاب فصل در بخش نسخ خطی و کلیات در سال 1393، داوری کتاب سال ایران در بخش نسخ خطی و کلیات در سال 1393 از دیگر فعالیت های اوست.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =