علی کفاشیان تحت فشار برای انجام یک سری تغییرات است.درست مثل زمانی که بیشتر برای قربانی کردن بهروان انجام داده بود.

فرهاد عشوندی : حتی اگر وزیر ورزش ساعتی یکبار مصاحبه کند و بگوید دخالتی در امور فدراسیون فوتبال نمی کند هم نمی توان فشار جدید به رئیس فدراسیون فوتبال برای ایجاد تغییرات را کتمان کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ علی کفاشیان زیر فشار است تا 3 عضو برجسته فدراسیونش را کنار بگذارد. او درست مثل رفتاری که پیشتر برای قربانی کردن بهروان انجام داده بود ، از فریده شجاعی نایب رئیس بانوانش خواسته تا خیلی آرام استعفا بدهد و شاید کمک کند تا بحران به پایان برسد. وزیر ورزش از اتفاقاتی که در حوزه بانوان افتاده به شدت ناراحت است. تغییراتی که از 6 ماه قبل در این فدراسیون اتفاق افتاده حاصل پرونده هایی است که مستقیم برای دفتر وزیر رفته بودند. گزارشهایی درباره اتفاقات منافی با فرهنگ عمومی جامعه که سبب شد تا گودرزی دستور تغییرات بدون درنگ را بدهد. تغییراتی که انجام شد اما تجلیل از گزینه های کنار گذاشته شده در لیگ فوتسال بانوان ، خشم وزیر را به همراه  داشت . وزیری که برای ایجاد این تغییرات به مجلس هم احضار شد و در مجلس از نکاتی سخن گفت که نمایندگان دیگر حرفی برای گفتن نداشته باشند. حالا او دکتر شجاعی و نوع اداره کردن تشکیلاتش را مسبب این اتفاقات می داند و البته کفاشیان هم در این مواقع ترجیحش بر ایجاد تغییرات از نقاط غیر استراتژیک است. همین هم بود که باعث شد تا فریده شجاعی مصاحبه کند و بگوید وزارت ورزش می خواهد او را بر دارد.

البته این تنها خواست وزارت ورزش برای ایجاد اصلاحات نیست. آنها به دو همکار نزدیک کفاشیان هم گیر داده اند و می خواهند ریس از آنها بگذرد. مهدی محمد نبی دبیر فدراسیون نفر اول است. بعد هم آیت اللهی نایب رئیس اول. کفاشیان هم کنار رفتن این دو را مترادف با رسیدن خودش به در خروجی می داند.وزارت ورزش درنگ ندارد و می خواهد هرچه زودتر این تغییرات انجام شود اما کفاشیان چون همیشه زمان می خرد. او زیر بار برگزاری مجمع قبل از آبانماه نمی شود. این یعنی وزارت ورزش باید تجربه بازی های اسیایی را پشت سر بگذارد. جایی که با نتایجش شاید حتی دیگر خود وزیر هم روی کار نباشد تا خواهان انجام این تغییرات شود. در این مچ اندازی کفاشیان باید یک یا دو نفر نزدیک به خود را قربانی کند. او مشکلی با رفتن شجاعی ندارد. شاید این اتفاق بیفتد اما وزیر بیشتر از همه وزرا و رئسای قبلی بر جرفهایش اصرار دارد. او می خواهد حداقل دو تغییر اتفاق بیفتد. ابتدا شجاعی و بعد پست دبیرکل. اینکه او در جمع روسای باشگاه ها از این خواسته به صورت ضمنی سخن می گوید یعنی به آنچه می خواهد ، اصرار می کند. آیا موفق می شود؟

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی سام A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    22 3
    ما میگیم شاه نمیخوایم نخست وزیر عوض میشه.....
  • بی نام A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    2 28
    كيروش بايد مي رفت. دلال الماس هاي افريقا جايي در فوتبال ندارد. تنها سرمربي كه رئيس رئال گفت از اخراجش پشيمان نيستم كيروش بود.
  • خزاعي A1 ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    37 0
    ورزش سياسي ، پالم سياسي ، خودرو سياسي ، وامهاي بدون بازگشت سياسي ، چاي برنج و شير و آبليمو و .... همه و همه شده سياسي ، اسم اين زندگي است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
  • بی نام RO ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    11 0
    بدبخت کفاشیان شده مضحکه دست وزارت ورزش. اینحوری میگن ما دخالتی نداریم اونوقت وزیر ورزش میگه صد نفر بهم گفتن قرار داد کروش راتمدید کن ولی کجای دنیا مربی میره قرارداد میبنده هتل رزرو میکنه .... خوب یهو بگو قراردادش فسخه این بدبخت رو هم کمتر بچزون. دیگه این بازیا چیه که در آوردی؟
  • بی نام A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    22 0
    کاری به کفاشیان و خرابکاری ها و زرنگیهاش ندارم. اما این وزیر ورزش بدترین وزیر دولته که از سر ناچاری انتخاب شده.
  • رحیم سرشاری A1 ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    9 1
    عمو 2متر قد داری اگر گودرزی با شمشیر از وسط هم نصف کنه باز هم اینقدیش میونه که بری رو اعصاب ما وبخندی؟..
  • بی نام A1 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    4 19
    بقرآن چهل وپنج میلیارد کم نیست .باخت سه گل به بوسنی هم دسته گل کروش
  • بی نام A1 ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    24 0
    آرزوی مردم سربلندی فوتباله ، آرزوی مردم اومدن به ورزشگاهها و پر کردن اونهاو پیشرقت کردن فوتبال کشورمونه ، اونوقت اینا دنبال برنده دعوا میگردن ... والا آبروی ورزش ما را دارین میبرین
  • بی نام IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    6 1
    کفاشیان به اندازه ای صندلیشو دوس داره که بخاطرش کی روش رو از ایران روند..وحالا هم از رفقاش باید بگذره و شک نکنید که میگذره...عاقبت این نوع آدما دیدنیه