بازی پرگل اهواز مساوی شد/ سوبله چوبله صدرنشین هفته اول لیگ!

با پایان بازی های هفته نخست لیگ برتر استقلال توانست صدرنشین شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ 2 تساوی 2 بر2 در اهواز و تهران و شکست یک بر صفر ذوب آهن در انزلی همراه با تساوی بدون گل در بازی تبریز، همه و همه دست در دست هم دادند تا استقلال با پرویز مظلومی به لطف پیروزی 2 بر یک در هفته اول، صدرنشین لیگ شود. در آخرین بازی هفته نخست لیگ برتر، در اهواز و در مسابقه ای که در دمایی کشنده برگزار می شد، شاگردان فرهاد کاظمی فراتر از حد انتظار ظاهر شدند. تیمی که یک روز مانده به شروع لیگ، توانست لیگ برتری بماند، ابتدا با دو گل پیش افتاد.
در دقیقه 51؛ضربه زمینی میلاد محمدی با اشتباه سلیمی همراه شد و دروازه فولاد برای اولین بار در لیگ پانزدهم باز شد.
این اما تنها گل راه آهنی ها نبود و ضربه ی آزاد سیدامین منوچهری با اشتباه فاحش علی سلیمی در دقیقه 61 به درون دروازه رفت. فولاد اما قرار نبود بازی اول را در خانه ببازد. پاس اسماعیل شریفات در دقیقه 84 به چاگو رسید و چاگو بعد از یک چرخش با یک ضربه زیبا دروازه ی ننزیچ را باز کرد و در دقیقه 87 هم ضربه آزاد مهدی بدرلو به زیبایی با تور دروازه ننزیچ برخورد کرد تا بازی به تساوی برسد.
بعد از این بازی، با پایان مسابقات هفته اول، استقلال با سه امتیاز و گل زده بیشتر، در صدر جدول است و پرویز مظلومی در مقام صدرنشین یک هفته ای لیگ به مصاف قلعه نویی برای هفته دوم می رود. هفته دوم بازی دوئل های زیباست. دوئل قلعه نویی و مظلومی، دربی اصفهان و البته تقابل دایی و منصوریان!
4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =