استاندار هرمزگان گفت: انتخابات 29 اردیبهشت از سالم ترین و شفاف ترین و امن ترین انتخابات برگزار شده در طول سال های اخیر در کشور به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، جاسم جادری در مراسم تجلیل از فعالان برگزاری انتخابات در استان هرمزگان با قدرداني از تلاش هاي رییس، دبيرخانه و اعضاي كميته هاي ستاد انتخابات استان هرمزگان براي برگزاري انتخابات 29 ارديبهشت، عنوان كرد: انتخابات 29 ارديبهشت از سالم ترین و شفاف ترین و امن ترین انتخابات برگزار شده در طول سال هاي اخير در كشور به شمار می رود.

وی اضافه کرد: این انتخابات در اوج رقابت و شور برگزار شد و تمامی کسانی که علاقه مند به سرنوشت کشور بودند وارد میدان شدند.

استاندار هرمزگان اظهار داشت: مردم در اين انتخابات با حماسه سازی كم نظير براي تعيين سرنوشت خود به پای صندوق هاي راي آمدند.

جادری با تاكيد بر لزوم بهبود تجهیزات برگزاري انتخابات، تصريح كرد: بايد شرايطي را فراهم كنيم تا مردم در انتخابات بعدي ساعت ها معطل نشوند و تمامي افرادي كه پاي صندوق حاضر مي شوند بتوانند راي خود را به صندوق بيندازند.

وي گفت: یکی از پیام های مهم این انتخابات ساختن و ایمن کردن فضای کشور برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی است که همه باید این پیام را بشنوند.

نماينده عالي دولت در استان هرمزگان با بيان اينكه رای مجدد مردم به دكتر روحاني و دولت تدبير و اميد وظایف مسئولان را سنگین تر از هر زمانی کرده است، اظهار داشت: دولت اکنون با اعتماد دوباره مردم مدیون آنهاست و باید تمام هم و غم خود را بر ر‌وی رفع مشکلات بگذارد.

وي خاطرنشان كرد: میزان مشارکت مردم هرمزگان در اين انتخابات بيش از 76 درصد بود كه این رقم بالاتر از میانگین کشوری است.

رئيس ستاد انتخابات هرمزگان نيز در اين مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌ های تمامی دست اندرکاران برگزاري انتخابات، اظهار داشت: علی رغم اینکه در استان سه انتخابات همزمان را داشتیم عملکردی خوب و مناسب را شاهد بودیم که با کمترین مشکل رویه های مربوطه اجرایی شد.

بهروز اکرمی ادامه داد: با وجود سختی هایی که این انتخابات نسبت به سایر انتخابات داشت تمامی تلاش خود را برای برگزاری یک انتخابات شفاف و روشن به کار گرفتیم.

وي افزود: رای بیرون آمده از صندوق نشان دهنده اعتماد مجدد مردم استان هرمزگان به مسئولان و د‌ولت تدبیر و امید است که این امر مسئولیت ما را دو صد چندان می کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 671415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =