خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.
46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 686008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد A1 ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
    1 0
    سلام.با توجه به بحران اب موجود در کشور خصوصا در استان فارس و شیراز.در ایام تابستان بدلیل استفاده لز کولر های ابی مقدار زیادی اب با ارزش مصرف و هدر میرود.لذا در صورتیکه وزارت نیرو برای سه ماه تابستان در شیراز برق تعرفه ای لحاظ کند تا بجای کولر ابی از کولر گازی کم مصرف استفاده شود.در ذخیره سازی اب بسیار موثر است.چرا که ارزش اب در سیستم کشور بسیار با ارزش تر از برق است .برق را میتوان خرید و وارد کرد ولی اب را خیر
  • بی نام A1 ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
    0 0
    سلام. لطفا به گوش وزیر بهداشت برسونید. در کمسیون ارزشیابی مدارک خارج از کشور کینه و نا امید کردن دانش اموختان خارج از کشور موج میزنه. اقایون برا ارزشیابی نمیان بلکه میان مدرکو رد کنن
  • بی نام A1 ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    0 0
    ساکن فاز 3 مارلیک شهر ملارد در غرب استان تهران هستم. برای چندمین بار مشکل اهالی را می نویسم. نه از دست وانت های فروشنده آرامش داریم و نه از دست اتوبوس ها، کامیون ها و نه تریلی ها. در منطقه ایی زندگی می کنیم که مسکونی است اما دریغ از آرامش روح و روان. صدای گوش خراش وانتها اعصابی برایمان نگذاشته. وسایط نقلیه سنگین هم خواب شبانه ما را از ما گرفته است و هم آلودگی هوا . واقعاً در دولت به این بزرگی هیچکس مسئول رسیگی به این نوع مشکلات شهری نیست؟