ایسنا نوشت: مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: از شهردار اهواز خواسته‌ایم که امشب یک گروه غواص به دزفول اعزام کنند. همچنین آمادگی ارسال امکانات لازم از شوش به دزفول وجود دارد.

کیامرث حاجی‌زاده گفت: این حادثه دردناک را به خانواده جانباختگان این حادثه تسلیت می‌گوییم. این حادثه بسیار بغرنج بوده است، زیرا بیشتر قربانیان حادثه جوان بودند.

وی گفت: با اطلاع از وقوع حادثه بلافاصله با فرماندار و معاون فرماندار دزفول و همچنین شهردار دزفول تماس گرفته و خواستار بسیج شدن کلیه نیروها جهت امدادرسانی به حادثه‌دیدگان شدیم. اکنون گروه‌های امداد و نجات هلال احمر، آتش‌نشانی و شهرداری دزفول همچنان در منطقه مستقر هستند و کار جستجو برای پیدا کردن مفقودشدگان این حادثه ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: همچنین از شهردار اهواز خواسته‌ایم که امشب یک گروه غواص به دزفول اعزام کنند. همچنین آمادگی ارسال امکانات لازم از شوش به دزفول وجود دارد.

وی گفت: با توجه به این حادثه و حوادث مشابهی که در روزهای گذشته رخ داده است، لزوم تدوین یک دستورالعمل برای تورهای گردشگری که گردشگران را به مناطق تفریحی و سواحل رودخانه‌ها می‌برند، احساس می‌شود. با توجه به گرمی هوا، مردم خوزستان برای شنا و آب‌تنی به وفور به رودخانه‌های دز و کرخه و کارون می‌روند، که نابلد بودن و مراجعه به مناطق کم‌شناخته شده موجب بروز حوادث تلخی برای خانواده‌ها می‌شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =