تسنیم نوشت: نایب‌قهرمان بازی‌های جهانی کاراته گفت: بازی‌های جهانی کاراته المپیک کوچک و زودرس کاراته بود که خدا را شکر عملکرد بازیکنان ایرانی خیلی خوب بود.

حمیده عباسعلی در خصوص عملکردش در بازی‌های جهانی کاراته گفت: بازی‌های جهانی کاراته با توجه به اینکه هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود از اهمیت بالایی برخوردار بود. هر کسی نمی‌تواند در این مسابقات شرکت کند و تنها قهرمانان قاره‌ای و نفرات اول تا سوم مسابقات جهانی اجازه حضور در این رویداد را داشتند.

او ادامه داد: این مسابقات المپیک کوچک و زودرس کاراته بود که خدا را شکر عملکرد بازیکنان ایرانی خیلی خوب بود. من بعد از آسیب‌دیدگی اولین حضورم در مسابقات کومیته تیمی قهرمانی آسیا بود که به‌لطف خدا و تلاش بچه‌ها به عنوان قهرمانی دست پیدا کردیم.

نایب‌قهرمان بازی‌های جهانی کاراته در خصوص رقبای خود گفت: این مسابقات به‌صورت گروه‌بندی انجام می‌شد و بعد از صعود از گروه، ورزشکاران برای رفتن به فینال یا کسب مدال برنز تلاش می‌کردند. واقعاً این مسابقات سخت بود و هر مسابقه حکم یک فینال را داشت.

عباسعلی گفت: من در دیدار اول به مصاف حریف اسلواکی رفتم که مدال برنز جهان را در کارنامه خود داشت. در دیدار دوم با حریف برزیلی که قهرمان قاره خود شده بود مبارزه کردم که به پیروزی دست یافتم. در مرحله نیمه‌نهایی نیز با حریف فرانسوی، قهرمان اروپا و از نفرات برتر رنکینگ فدراسیون جهانی، مبارزه کردم که حریف سرسختی برای من بود. من دو بار مقابل حریف فرانسوی بازی کرده بودم که هر دو بار را باخته بودم اما این بار مقابل او 5 بر یک به پیروزی دست یافتم.

عباسعلی با ناراحتی گفت: در دیدار فینال نیز به مصاف حریف ژاپنی رفتم که یک جدال همیشگی بین ما بود. من در هفته گذشته و در مسابقات قهرمانی آسیا با نتیجه 6 بر 2 و با استفاده از تکنیک مقابل او پیروز شده بودم اما این جا با رأی داوران مسابقه را واگذار کردم. در این مسابقه هیچ امتیازی ردوبدل نشد اما داوران به‌نفع او رأی دادند اما شرایط می‌توانست به‌گونه دیگر نیز رقم بخورد اما به هر حال مسابقه است و برخی مواقع نیز داوران حریف را یاری می‌کنند.

قهرمان کاراته آسیا در اهداف آینده خود گفت: به هر حال آرزوی ما با توجه به المپیکی شدن کاراته این است که ابتدا سهمیه المپیک را کسب و سپس در این رویداد حضور داشته باشیم. تمام تلاش خود را نیز انجام می‌دهیم این روند را ادامه دهیم و حتی بهتر شویم. این مسابقات نیز به ما کمک کرد چگونه با حریفانمان کار کنیم. با شرایطی که ما داریم توانایی این را داریم که خیلی خیلی بهتر ظاهر شویم.


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =