شجاع خلیل‌زاده: آمده‌ام به تیم‌ملی برسم/ سیدجلال سایه بالای سر بازیکنان است

تسنیم نوشت: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت:«با تلاش بازیکنان توانستیم سه امتیاز دیدار با فولاد را کسب کنیم و امیدوارم همین روند را تداوم ببخشیم.»

شجاع خلیل‌زاده در خصوص نخستین پیروزی فصل سرخپوشان اظهار داشت: خدا را شکر بازی‌های لیگ را خوب و روان آغاز کردیم و با تلاش بچه‌ها توانستیم به سه امتیاز دیدرا با فولاد دست پیدا کنیم. امیدوارم با تداوم همین روند بتوانیم سه امتیازهای بیشتری را جمع‌آوری کنیم.

وی در خصوص غیبت سیدجلال حسینی در این دیدار گفت: حسینی بزرگ و سایه بالای سر بازیکنان پرسپولیس است. امیدوارم او هر چه زودتر به ترکیب تیم بازگردد و ما نیز از این موضوع استقبال می‌کنیم. سید جلال کاپیتان تیم ماست که حضورش می‌تواند کمک زیادی به ما کند.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا به دنبال حضور در تیم ملی خواهد بود؟ عنوان کرد: حضور در تیم ملی صد درصد یکی از اهدافم است و تمام تلاشم را انجام خواهم داد تا با بهترین عملکرد به تیم ملی دعوت شوم.

خلیل‌زاده در پایان درباره برخوردهای زیاد دیدار پرسپولیس و فولاد خاطر نشان کرد: بازی‌های اول فصل همیشه برای همه تیم‌ها سخت است، چرا که درگیرانه‌تر پیگیری می‌شود. خوشحالم که ما توانستیم در این دیدار سخت به سه امتیاز شیرین دست پیدا کنیم.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =