فرمان فتحعلیان به همراه گروه خود (ایلیا) جمعه ۲۴ شهریور در پنجمین جشنواره بین‌المللی هنر برای صلح در فضای باز خانه هنرمندان به اجرای برنامه می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرمان فتحعلیان به همراه شهرام پورميامين (کاخن و پرکاشن)، ميلاد عباسى (دف) و فرزاد رضايى (گیتار الکتریک)، اعضای گروه موسيقى ايليا، جمعه 24 شهریورماه در چهارمین روز از پنجمین جشنواره بین‌المللی هنر برای صلح روی صحنه می‌رود.

خواننده آلبوم‌های «راه عشق»، «مست وخراب» و «مردم بیگانه» در این کنسرت که از ساعت 18 تا 20 در محوطه خانه هنرمندان برگزار می‌شود، قطعاتی از خاطره‌انگیزترین آثارش را اجرا خواهد کرد. بخشی از قطعات اجرایی این کنسرت نیز به آثار آلبوم «دیده بیدار» آخرین اثر فتحعیان اختصاص دارد که چندماه پیش منتشر شد.

پنجمین جشنواره بین‌المللی هنر برای صلح این روزها در خانه هنرمندان برپاست. در این رویداد هنری که تا 30 شهریور ادامه دارد همه روزه در بخش موسیقی اجراهای متنوعی در محوطه باز خانه هنرمندان برگزار می‌شود. کنسرت دو نوازی سی‌تار و طبلا علی بروجردی و دارشان سینگ، تکنوازی گیتار پاپ شهریار طبری بر اساس ترانه‌های قدیمی، کنسرت موسیقی تلفیقی گروه بنفش پیمان ابدالی با اشعار فارسی به زبان انگلیسی و اجرای گروه کر نابینایان، دیگر اجراهایی است که در این جشنواره برای عموم مردم اجرا خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند تا 30 شهریورماه همه روز از برنامه‌های متنوع این جشنواره در عرصه تئاتر، موسیقی و سینما دیدن کنند.

 

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =