ملی‌پوشان دوست دارند در جام‌جهانی با کدام ابرقدرت هم‌گروه شویم؟

اول آذر قرعه‌کشی جام جهانی‌ روسیه برگزار می‌شود و آنجاست که می‌فهمیم باید با چه تیم‌هایی بازی کنیم.

روزنامه خبرورزشی نوشت: قبل از جام جهانی‌ ۲۰۱۴ همه به خنده و شوخی می‌گفتند خدا کند به آرژانتین بخوریم تا جدال مسی و هاشم را ببینیم که خنده خنده جدی شد و به آرژانتین خوردیم. امسال که خبری از هاشم نیست، هنوز آن جو به راه نیفتاده اما بازیکنان تیم ملی هر کدام دوست دارند با یکی از غول‌ها همگروه شویم. در بین نام‌هایی که آن‌ها به زبان می‌آورند از آلمان، برزیل و اسپانیا دیده می‌شوند تا هلند، روسیه و... منتهی تیمی مثل هلند کارش به اما و اگر کشیده است. این شما و این هم جواب بعضی از مربیان و بازیکنان تیم ملی به این سؤال‌؛ دوست دارید با چه تیمی همگروه شویم؟

وریا غفوری: امیدوارم در گروهی بیفتیم که بتوانیم صعود کنیم ولی راستش من خودم خیلی تیم ملی اسپانیا را دوست دارم و علاقه‌مندم جلوی این تیم بازی کنیم. ان‌شا‌ءالله به اسپانیا بخوریم. (و اما تیم‌های دیگر گروه؟) راستش هرچه تیم‌ها ضعیف‌تر باشند، بهتر است. (خنده)

رضا گوچی: هلند؟ راستش نمی‌دانم. فعلاً بگذارید ببنیم به جام جهانی‌ می‌رسد یا نه. ولی بدم نمی‌آید با آرژانتین همگروه شویم. البته اگر آن‌ها هم صعود کنند اما یک چیز کلی به شما بگویم. در جام جهانی‌ حریف آسان نیست. دفعه قبلی همه فکر می‌کردند حریف ما نیجریه و آرژانتین است ولی بوسنی ما را برد. اگر مصاحبه من در زمان قرعه‌کشی را پیدا کنید، گفته بودم بوسنی جدی‌ترین رقیب ماست. پس در جام جهانی‌ گاهی از تیم‌هایی که توقع ندارید، قدرت بیشتری می‌بینید. مثلاً خود ما در جام جهانی‌ ۲۰۱۴ چقدر آرژانتین را اذیت کردیم؟ پس تیم ضعیفی در جام جهانی‌ نداریم و همه قدرتمند هستند. راستش وقتی در جام جهانی‌ هستی، مهم نیست با چه تیمی در یک گروه بیفتی. مهم نیست واقعاً با چه تیم‌هایی همگروه شویم. این‌ها داستان‌هایی است که برای رسانه‌‌هاست ولی برای من به شخصه مهم نیست.

اشکان دژاگه: خیلی‌ها از من می‌پرسند دوست داری با آلمان همگروه شویم؟ فکر کنم به خاطر این می‌پرسند که من در آلمان بزرگ شده‌ام و در لیگ این کشور بازی کرده‌ام. راستش دوست دارم این اتفاق بیفتد. ان‌شا‌ءالله در جام جهانی‌ روسیه با آلمان می‌افتیم. دوستان زیادی مثل دراکسلر، اوزیل و بواتنگ هم در تیم ملی آلمان دارم. البته با اکثر بچه‌های تیم ملی آلمان رفیق هستم.

علیرضا جهانبخش: راستش زیاد به این فکر نکرده‌ام که با چه تیم‌هایی همگروه شویم. هنوز خیلی از تیم‌ها صعود خود را قطعی نکرده‌اند و باید منتظر بمانیم. ولی دوست دارم اگر هلند به جام جهانی‌ صعود کرد، با این تیم در یک گروه بیفتیم. قطعاً با تیم‌های قدرتمندی بازی خواهیم کرد. همه تیم‌هایی که به جام جهانی‌ می‌آیند پر قدرت هستند و می‌تواند دردسرساز شوند.

کارلوس کی‌روش: راستش من دوست ندارم با تیم ملی پرتغال همگروه شویم چون اگر در یک گروه باشیم، می‌خواهیم آن‌ها را ببریم! ولی یک چیز بگویم. برایمان فرقی ندارد با چه تیمی در یک گروه بیفتیم. تک‌تک بازی‌ها سخت است. مثلاً نیجریه را می‌گویم که ۲۳ بازیکن لژیونر دارد. اروگوئه را هم مثال می‌زنم که بهترین‌ها را در اختیار دارند.

وحید امیری: من فقط دعا دعا می‌کنم که ان‌شا‌ءالله در یک گروه خوب قرار بگیریم و بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم. هر قدر گروه‌مان سخت‌تر باشد، کار صعودمان هم سخت‌تر می‌شود. ولی راستش من به دو تیم ملی برزیل و اسپانیا خیلی علاقه دارم و بدم نمی‌آید با یکی از این دو تیم همگروه شویم و جلویشان بازی کنیم. قطعاً بازی جلوی این تیم‌های قدرتمند یک حس و لذت خاصی دارد.

مرتضی پورعلی‌گنجی: فکر می‌کنم بازی جلوی نیمار خیلی خوب است و می‌تواند تجربه بزرگی باشد. به خاطر همین دوست دارم با تیم ملی برزیل همگروه شویم.

سعید عزت‌اللهی: قاعدتاً خیلی دوست دارم روسیه در گروه ما باشد. در این کشور بازی می‌کنم و برایم جذابیت دارد جلوی تیم ملی کشورشان بازی کنم. از بین تیم‌های دیگر هم اسپانیا برایم خیلی جذاب است. آنها تیم قدرتمندی هستند و آرزوی خیلی از بچه‌‌هاست که با چنین تیمی بازی کنیم. به خاطر همین کاش در گروه اسپانیا بیفتیم. فکر می‌کنم مثل دیدار با آرژانتین جلوی این تیم هم دست و پا بسته نخواهیم بود.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =