برپایی تورهای دانشی شورای شهر کرج با هدف افزایش همکاریهای علمی/دانش؛ توسعه شهری را همراهی می کند

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: با هدف افزایش سطح همکاری های علمی، "تورهای دانشی" اعضای شورای پنجم با هدف افزایش همکاری های علمی و آغاز توسعه شهری مبتنی بر زیرساخت های دانش برپا می شود.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمد نبیونی در جریان بازدید از موسسه سرم سازی رازی اظهار داشت: شورای شهر کرج با هدف آشنایی بیشتر با عملکرد مراکز علمی و دانشی فعال در این کلانشهر و جذب همکاری های علمی با این مراکز، نسبت به برگزاری تورهای دانشی برنامه ریزی کرده است.
وی با بیان اینکه هویت بخشی یک استان با کالبد دانشگاهی و علمی در توسعه شهر از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: یکی از امتیازات کلانشهر کرج وجود مراکز علمی متعدد است که می تواند مجموعه مدیریت شهری را در توسعه اصولی و علمی شهر یاری دهد.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: ظرفیت های مراکز آموزشی و تحقیقی، علمی همچنین نزدیکی به پایتخت برای استان البرز یک فرصت جهت هویت بخشی به کلانشهر کرج در زمینه های مختلف است؛ معتقدیم با استفاده از ظرفیت های مراکز علمی، دانشی و دانشگاهی می توان بسیاری از مشکلات شهر را مرتفع کرد.
وی اظهار داشت: در همین راستا اعضای شورای شهر کرج برنامه تور دانشی و بازدید از مراکز علمی از جمله موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، انیستیتو پاستور،سازمان ملی استاندارد، پژوهشکده بیوتکنولوژی و... را در برنامه های بازدیدی خود جهت اعلام همکاری بیشتر با این مراکز دارد که امید است به نتایج مطلوب و قابل توجهی در این مسیر دست یابیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =