رأی به اصلاحات، رأی به بهبود شرایط است

عضو شورای پنجم شهر کرج گفت: مردمی که برای انتخاب اعضای شورای شهر لیست امید را انتخاب کرده و به اصلاحات رای می دهند با امیدی مضاعف به دنبال بهبود شرایط هستند لذا باید توجه داشت که از مردم سلب اعتماد نشود .

به گزارش خبر آنلاین، فریده بزنی‌بیرانوند در بازدید از موسسه سرم سازی رازی با بیان این مطلب افزود: در بحث بهداشت و سلامت شهروندان با وجود توانمندی های بسیار هنوز گرفتاری های بی شماری وجود دارد .

وی با اشاره به اینکه فضاهای آموزشی در توسعه مولفه های بهداشتی از کاستی های بسیاری رنج میبرند و نیازمند وفاق و تعامل همه بخش ها برای تغییر در شراایط موجود است ، اظهار داشت: مجموعه هایی چون موسسه رازی می تواند در  این مهم بسیار تاثیر گذار بوده و به بدنه مدیریت شهری در حل مشکلات بهداشتی کمک کند .

عضو شورای پنجم ادامه داد: مشکلات سلامت و بهداشت محیط ها و فضاهای اموزشی به مرحله بحران رسیده و فقر اهن و مشکلات خونی بین دانش اموزان و زنان بیداد می کند در گزارش دیگری هم که از ماهدشت در اختیار ما قرار گرفته ، از بین رفتن دانش آموز بر اثر عقرب گزیدگی و مار گزیدگی بوده که در نوع خود بسیار تاسف بار است .

وی تاکید کرد: متولیان سلامت در نحوه برنامه ریزی مدیریت شهری برای این بخش نقش موثری دارند و نباید آنها را ازین مقوله جدا دانست .

بیرانوند اضافه کرد: مشکلات بسیار است و شورای پنجم برای برگزاری نشست های مشترک جهت بحث و بررسی در خصوص مشکلات بخش سلامت اعلام امادگی کرده تا با ترسیم اهداف مشترک بتوانیم این دوره را طی کنیم.

وی همچنین اذعان داشت " نوع نگرش به بانیان سلامت نیازمند تغییر است و باید در چارچوب برنامه های مناسب مورد تقدیر قرار گیرند تا با اینگونه اقدامات انگیزشی جامعه ای سالم و شهروندانی سالم تر داشته باشیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =