در تولید، اشتغال و ایجاد فضای کار و تلاش موفق بوده ایم

استاندار سابق البرز گفت : در دوره حضور اینجانب ایجاد وحدت انسجام و همدلی در جهت رونق محقق شد و جلسات و مصوبات و خروجی آنها و اقداماتی که در این خصوص انجام گرفت این مسئله را به اثبات رساند و به جرات میتوانم بگویم که در تولید اشتغال و ایجاد فضای کار و تلاش موفق بوده ایم

به گزارش خبر آنلاین ، سید حمید طهایی در جلسه تودیع و معارفه استاندار البرز اظهار داشت : تبدیل شدن استان البرز به قطب علم و فناوری کشور بسیار مهم بوده و این نشان میدهد که این استان از موقعیت ویژه ای در توسعه علمی کشور برخوردار است .
وی افزود : اولین شهر هوشمند کشور در این استان وجود دارد و شهرک ICT البرز هم در مرحله مطالعاتی است و این امر نشان از رشد و پیشرفت این استان در مسیر علم است. وجود قطب داروسازی کشور با زمینه های تولید داروهای گیاهی ، نو ترکیب و رادیو داروها هم می تواند نقطه عطف دیگری در فرایند توسعه استان باشد .
طهایی با اعلام اینکه فرودگاه بین المللی پیام به عنوان تنها فرودگاه کارگو کشور هم با مصوبه دولت در حال تبدیل شده به فرودگاه مسافربری است که می تواند جایگاه مهمی در توسعه اقتصادی استان باشد افزود : در کنار انجام این مهم نمایشگاه دائمی و بین المللی محصولات تولیدی و صنعتی استان نیز دستاورد خوبی خواهد بود تا بتواند در حل مشکلات اقتصادی مثمر ثمر باشد .
وی تصریح کرد : 470 میلیارد تومان اعتبارات مصوب در این دوره به 712 میلیارد جذب اعتبارات ملی تبدیل شده و واحد های تولیدی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از محل جذب این اعتبارات شرایط خوبی پیدا کرده اند .
استاندار سابق البرز با اشاره به اینکه استان البرز رتبه اول سرمایه گذاری در کشور را دارد عنوان کرد : 535 میلیون دلار میزان سرمایه گذاری خارجی در استان در طی این مدت بوده است
وی ادامه داد : استان البرز در حوزه کشاورزی سرآمد بوده و وجود 10 مرکز تحقیقات کشورزی و تربیت نیروهای فرهیخته و دانشمند در دانشکده کشاورزی ظرفیت های خوب استان را در این حوزه نشان می دهد .
طهایی اضافه کرد : همین که بتوان با اطمینان خاطر عنوان کرد که تمام تلاش خود را در انجام وظایف و اجرای برنامه ها به خوبی داشته ، بسیار ماندگار است البته ناگواری هایی نیز در دیدار های مردمی دیده شد .
وی با توصیه به استاندار جدید برای پیگیری مطاالبات مردم اذعان کرد : استان بر روی ریل توسعه قرار دارد مقدمات آماده شده و بخشی از پروژه هایی که شروع ان در دوره اینجانب بوده در دوره دوازدهم دولت افتتاح خواهد و می تواند برای استان این پروژه ها اینده درخشانی را در حوزه صنعت ، آی تی و راه ها رقم بزند و بعد از ان سند چشم انداز استان است که امیدواریم با درایت استاندار جدید ادامه پیدا کند و مردم از خیر و برکت این پروژه ها بهره مند شوند .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =