نگاهی به سه ماسک گیاهی هربکس زغالی، روشن کننده و ضدجوش

استفاده از ماسک های لایه بردار گیاهی وهمچنین ماسک های خانگی از معمول ترین روش هایی هستند که خانم ها برای روشن شدن ، کاهش جوش ها و ...استفاده می کنند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، بر همین اساس شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر اقدام به تولید سه ماسک لایه بردار گیاهی و زغالی « کربنی» هربکس نموده است تا این نیاز مصرف کنندگان را به صورت طبیعی و کاملا موثر پاسخ بگوید.
ماسک لایه بردار ذغالی« کربنی» هربکس با عصاره های100 درصد گیاهی، غنی شده از آنتی اکسیدان های قوی طبیعی از جمله چای سبز، شیرین بیان و گل همیشه بهار و ...است.
پـاکسازی منـافذ پـوست، از بین رفتن جوش های سرسیاه و جای جوش و از بین رفتن چربی اضافی پوست و آلودگی های سطحی از مهمترین ویژگی های این محصول است.
کربن فعال در بیان عامیانه به نام ذغال معروف است و این ماده به دلیل خواص آنتی باکتریال، ضد بو و ضد عفونی کننده از دیرباز مورد توجه و استفاده مردم بوده است.
پودر کربن فعال در صنعت پزشکی برای جذب مواد سمی کاربرد دارویی دارد که در این محصول نیز با توجه به قدرت جذب بالای آن، چربی های اضافی پوست و هرگونه آلودگی های محیطی و گرد و غبار را به خود جذب می کند.
ذغال فعال به این منافذ اتصال یافته و مانع اتصال این مواد آلوده به پوست می شود و همچنین این ماده با لایه برداری سلول های مرده ، پوستی شاداب و جوان برای شما به ارمغان می آورد.
ماسک لایه بردار کربنی هربکس علاوه بر استفاده از کربن به عنوان یکی از مواد مؤثره، با به کارگیری عصاره های نظیر چای سبز و شیرین بیان به دلیل ترکیبات پلی فنل و خواص آنتی اکسیدانی قوی آنها موجب روشن شدن پوست می شود.
مهم ‌ترین و قوی‌ترین آنتی ‌اکسیدان چای سبز ترکیبی موسوم به EGCG می‌باشد که در مبارزه با رادیکال های آزاد و در نتیجه جلوگیری از سرطان پوست و همچنین درمان و پیشگیری از آکنه مؤثر می باشد.
استفاده از عصاره شیرین بیان به عنوان یک عنصر طبیعی در فرمولاسیون ماسک لایه بردار کربنی هربکس، به دلیل ترکیبات ساپونین و فلاونوئیدها، باعث روشن شدن و درمان لک های پوستی و ...می شود.
ماسک ضد آکنه صورت هربکس
ماسک ضد آکنه صورت هربکس به دلیل استفاده از گیاهان مختلف و برخورداری از عصاره‌های خالص آنها مانند مریم‌ گلی، SKEO وعسل به‌ عنوان یک محصول ضدالتهاب، ضد میکروب و ضدعفونی ‌کننده عمل می‌ کند.
خواص پاکسازی این محصول باعث می‌شود چربی و آلودگی از عمق پوست بیرون بیاید و دیگر مواد طبیعی موجود در این ماسک صورت به لایه ‌برداری و پاک‌سازی منافذ پوست می‌ پردازد.
آنتی‌اکسیدان‌های قوی در ماسک ضدجوش « آکنه هربکس» باعث کوچک‌ تر شدن منافذ پوست و سفت شدن آن و همچنین کاهش التهاب می‌شود.
ماسک ضد آکنه هربکس با پاکسازی منافذ پوست و جلوگیری از رشد میکروب‌ها به دلیل خواص ضد میکروبی که دارد، در درمان آکنه بسیار مؤثر است.
با استفاده طولانی ‌مدت از ماسک ضد آکنه هربکس و وجود عصاره چای سبز در آن، جای لکه‌ها و جوش اسکار روشن‌تر می‌شود.
بعد از خشک شدن ماسک ناخالصی‌ها و چربی زیاد صورت از بین می ‌رود و نتیجه تأثیر فوری آن به ‌وضوح قابل ‌مشاهده است و برای اثرگذاری سریع‌تر و بهتر ۳-۲ بار در طول هفته بار از این محصول استفاده کنید.
خارج کردن چربی و آلودگی از عمق پوست، لایه‌ برداری و پاک‌سازی منافذ پوست ،کوچک‌تر شدن منافذ پوست و سفت شدن آن ، درمان آکنه و همچنین کاهش التهاب از مهمترین تاثیرات ماسک ضدآکنه هربکس می باشد.
با استفاده طولانی‌ مدت از ماسک ضد آکنه و به دلیل وجود عصاره چای سبز در آن، جای لکه‌ها و جوش اسکار روشن ‌تر می ‌شود.
ماسک روشن‌کننده صورت هربکس نیز به ‌طور خاص برای ترمیم ارتجاعی پوست، روشن‌کنندگی تیرگی‌ها و رطوبت رسانی به خاطر مقدار زیاد عصاره چای سبز و شیرین‌بیان ، فرموله و تولید شده است.
این محصول منحصربه‌ فرد کمک به جلوگیری از صدمات ناشی از اشعه خورشید می‌کند و برای روشن کردن لک‌های تیره پیشنهاد می‌شود. عصاره‌های شیرین‌بیان، چـای سبز و کـالاندولای موجـود در این محصول باعث از بین بردن ناخالصی‌های پوست می‌شود.
روشن‌کنندگی صورت، جلوگیری از صدمات ناشی از اشعه خورشید، رطوبت رسانی، رفع تیرگی پوست، از بین بردن ناخالصی‌های پوست و درمان تیرگی پوست از مهمترین ویژگی های ماسک روشن کننده هربکس می باشد.
پوستِ روشن و شفاف آرزویِ بسیاری از افراد است و گیاهان می‌توانند با روشِ مطمئنی در این مورد مفید واقع شوند. رنگ پوستِ انسان‌های مختلف از سیاه تا سفید متغیر است.
رنگ پوست به عوامل مختلفی وابسته است که ژن در این میان مهم‌ترین نقش را بازی می‌کند. افراد در مناطقِ آفتابی و استوایی رنگِ پوست تیره‌تری دارند. ولی بسیاری از زنان و مردانِ جوان از داشتنِ پوست تیره خشنود نیستند.

باید گفت تیره شدن پوست دلایل مختلفی دارد که علت اصلی آن به تولید بیش‌ا زحد رنگ‌دانه مرتبط می‌شود و پوست‌های تیره به نسبت پوست‌های روشن دارای ملانین بیشتری هستند.

منبع : شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =