دعوت از عموم مردم لرستان جهت بازدید از نمایشگاه کتاب استان

مسوول هماهنگی یازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب در استان لرستان در گفتگوی اختصاصی با خبرآنلاین گفت: یازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب از تاریخ 29 شهریور آغاز شده که تا 4 ام مهر ادامه خواهد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،سجاد بهاروند افزود: با توجه به حضور 400 ناشر از تمام استانها، اولین روز کاری این نمایشگاه با استقبال خوبی از جانب اقشار مختلف مواجه بود و از طرفی برنامه های جانبی این نمایشگاه تقریبا مصادف شده با ماه سوگواری محرم و نیز هفته دفاع مقدس که غرفه های کتاب نیز به موازات این دو مناسبت مهم و مقدس درخور برنامه های مذهبی و حماسی شایانی می باشد.
مسوول هماهنگی یازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب در لرستان در خصوص تعداد غرفه های این نمایشگاه بیان داشت: در این نمایشگاه غرفه های متنوعی از انواع مختلف کتابهای کودکان، اجتماعی، علمی،آموزشی،روانشناسی و... در اختیار بازدیدکنندگان عزیز است که تنوع غرفه ها هر سلیقه ای را اغنا می کند.
سجاد بهاروند در باب اهمیت اطلاع رسانی از برگزاری نمایشگاه کتاب گفت:جهت آگاهی از زمان و مکان این رخداد فرهنگی از طریق تبلیغات میدانی،ظرفیت دانشگاهها و نصب بنر در سطح شهر اطلاع رسانی کردیم.
بهاروند تاکید کرد:از عموم مردم عزیز و شریف لرستان دعوت می کنیم، از غرفه های مختلف این نمایشگاه بین المللی که بی شک رخداد فرهنگی بزرگی در سطح همه استانهاست، بازدید کنند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =