ایلنا نوشت :عضو شورای مرکزی جمنا گفت: حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم، محمدرضا باهنر، حمیدرضا حاجی بابایی و عزت‌الله ضرغامی در هیات مشورتی جبهه مردمی حضور دارند.

سیدمحمد حسینی درباره تشکیل هیات مشورتی جبهه مردمی گفت: در کنار شورای مرکزی که منتخب مجمع ملی است، هیات مشورتی در نظر گرفته شده است که مرکب از افرادی صاحب نظر و موثر است و اعضای آن می‌توانند نماینده برخی از تشکل‌ها و احزاب و جبهه‌های اصولگرایی باشند.

عضو شورای مرکزی جمنا با بیان اینکه اعضای هیات مشورتی هر کدام از عناصر موثر در تشکل‌ها و گروه‌های مختلف هستند اما هنوز اعضای آن تکمیل نشده‌اند، اظهار داشت: حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم، محمدرضا باهنر، حمیدرضا حاجی بابایی و عزت‌الله ضرغامی در این هیات حضور دارند و این اسامی در هیات رییسه جبهه مطرح شده است البته هنوز در مرحله پیشنهاد به افراد قرار داریم و باید این لیست در جلسه شورای مرکزی جبهه، نهایی و تکمیل شود.

وی درباره اینکه از سعید جلیلی هم برای حضور در این هیات مشورتی دعوت شده است، گفت: بله. از همه افرادی که در این سطح از تاثیرگذاری هستند، دعوت به عمل آمده و البته برای انتخابات بعدی که در مجمع عمومی برگزار می‌شود، پیشنهاد ما این است که این افراد در شورای مرکزی حضور یابند و پیش‌بینی می‌شود که اگر خود را عرضه کنند رای می‌آورند.

وی در پاسخ به اینکه آیا جبهه پایداری هم در شورای مشورتی حضور دارد، گفت: از همه احزاب و تشکل‌ها و جبهه‌ها دعوت کردیم و کسی نادیده نگرفته نشده است. رایزنی برای همکاری با جبهه پایداری از طریق افراد مختلف ادامه دارد.

جمنا دستِ رفاقت به سوی مهندس اصولگرایان دراز کرد

همچنین نامه نیوز نوشت؛

قدرت حزبی باهنر عاملی است که دست او را برای حمایت های آتی از لاریجانی باز خواهد گذاشت. او که در بحبوحه انتخابات 96 با جمنا همراه نشد و بنابرگفته خودش « واقعيت قضيه عدم حضور بنده در شوراي مركزي جمنا هم به اين دليل نبود كه ديگران نمي خواستند، بلكه‌خودم نمي خواستم. وگرنه ‌قاعدتا خيلي سدي براي ورود من به شوراي مركزي جمنا نبود.» اما این روزها خبر می رسد که برای شورای مشورتی جمنا به او «بفرما» زده اند. شاید او اینبار بتواند جمنایی ها را با نفوذ خود به سمتی سوق و جهت دهد که ردپای سنتی ها در تصمیمات اصولگرایانه به دوران خوش گذشته بازگردد.

با این وجود باز هم دور از ذهن نیست اگر باهنر نخواهد پیمان قرص و محکمی با جمنایی ها ببندد و تلاش کند تا باز هم احزاب زیرمجموعه جبهه پیروان را سروسامان دهد و در روزهایی که نواصولگرایی بخاطر تصمیمات غلط و تک روانه دائما در حال تحمیل هزینه به جریان اصولگرایی است باردیگر پرچم رهبری جریان اصولگرا را به دست پیران سنتی اصولگرا بدهد.

27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =