معاون استاندار لرستان: کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند نگاه جهادی ست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان کاهش آسیب‌های اجتماعی را دغدغه جدی مقام معظم رهبری دانست و با بیان اینکه در این راستا کار جهادی لازم است، افزود: جلسات در راستای کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی به طور جدی در دستور کار دولت قرار دارد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، حبیب‌اله خجسته‌پور، امروز شنبه ۳۰دی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر لرستان، گفت: شوراهای فرعی هماهنگی با موادمخدر در شهرستان‌ها کار کارشناسی و شناسایی کمپ‌های غیرمجاز ترک اعتیاد را انجام دهند.‌

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته مقام معظم رهبری جلساتی را در راستای کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی برگزار کردند، ادامه داد: مقام رهبری در این جلسات توجه به آسیب‌های اجتماعی و جبران تاخیرات توجه به آن‌ها را خواستار شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر دقت نظر لازم در خصوص مصوبات ستاد مبارزه با موادمخدر، ادامه داد: مبارزه با موادمخدر کار جهادی می‌طلبد تا تاخیر توجه به آسیب‌های اجتماعی جبران شود.

وی اظهارکرد: مسئولان و مدیران در حوزه‌های مختلف پیگیر اجرای مصوبات ستاد مبارزه با موادمخدر باشند و گزارش کار مدیران به صورت ماهیانه به دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر ارسال شود.

خجسته‌پور با بیان اینکه مدیران از طریق دستگاه‌های ذی‌ربط مرکز پیگیر اعتبارات مبارزه با موادمخدر باشند، ادامه داد: شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر در سطح شهرستان‌ها کار شناسایی کمپ‌های غیرمجاز ترک اعتیاد را انجام دادند و لیست کمپ‌های غیرمجاز ترک اعتیاد به دادستان‌ها ارسال شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر موضوع آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: مصوبات ارسال شده توسط ستاد مبارزه با موادمخدر، بعد از پنجمین ملاقات مسئولان با رهبر معظم انقلاب در راستای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی صورت گرفته به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =