کمیسیون فرهنگی مجلس: پیام رهبر معظم انقلاب ژرف‌اندیشی در دفاع از کیان اسلام است

ایرنا نوشت:

اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی، نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی را به جوانان اروپا و آمریکا ژرف اندیشی ایشان در دفاع از کیان اسلام و مسلمانان برشمردند و آورده اند: پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی موج امید را با نگاهی مثبت به دین اسلام در دل ها بذرافشانی کرد.

به گزارش اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس شورای اسلامی، در پیام این کمیسیون افزوده شده است: پیام روشنگرانه و پدرانه ولی امر مسلمین جهان و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای «مد ظله العالی» خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، گذشته از آن که نگاه بصیر و ژرف اندیش آن بزرگوار الهی را در دفاع از کیان اسلام و مسلمین ثابت کرد، گویای دلسوزی و لطف پدرانه آن عزیز به نسل جوان و نوجوان بود.

این پیام می افزاید: در این روزها که دشمنان قسم خورده اسلام و قرآن به سرکردگی آمریکای جلاد و زورگو و رژیم کودک کش صهیونیستی و اذناب آنان، به روش های گوناگون از طریق رسانه های خود فروخته و نیز راه اندازی و حمایت همه جانبه از جریان تکفیری، در پی بد نام کردن اسلام و آموزه های نورانی قرآن کریم است، این پیام بصیرت افزا، موج امید را با نگاهی مثبت به دین مبین و متعالی اسلام در دل ها بذرافشانی خواهد کرد، به ویژه آن که حضرت ایشان همه را به فراگیری اسلام از طریق منابع بی واسطه فرا خوانده اند.

در ادامه این پیام آمده است: بی شک، این پیام نقطه عطفی در نگرش صحیح به احکام مترقی اسلام عزیز خواهد بود و رسوایی دشمنان اسلام را ان شاءالها در پی خواهد داشت.

در پایان این پیام بیان شده است: کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به پاسداشت این نعمت بزرگ الهی در عصر غیبت، یعنی ولایت مطلقه فقیه و نیز شخصیت برجسته رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، با تمام وجود، شکر الهی را به جای آورده و از درگاه خداوند منان، طول عمر با عزت و سلامتی کامل را برای آن وجود مبارک خواستار است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی اول بهمن ماه جاری در نامه ای خطاب به عموم جوانان اروپا و آمریکای شمالی آورده اند: امروز که ابزارهای ارتباطاتی مرزهای جغرافیایی را شکسته است؛ اسلام را بی واسطه بشناسید.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =