مجموعه‌ی سیب ۳۶۰ تمام نیازهای مشتریان برای یک سفارش غذای هیجان انگیز را شناسایی و مرتفع کرده است.

وقتی مردم درباره‌ی غذای سالم صحبت‌ می‌کنند؛ معمولا منظورشان پیتزا و ساندویچ نیست. اما باید بدانید که خوردن پیتزا و ساندویچ برای بدن شما مزایای زیادی دارد. سبک پختن این غذاها و مواد اولیه‌ی آن تاثیر زیادی روی تبدیل کردن آنها به یک غذای سالم دارد. انتخاب درست مواد اولیه و تازگی و سلامت آنها و  استفاده‌ی کمتر از سوسیس و کالباس و گوشت‌های فرآوری شده و سبک پخت سالم دقیقا همان کارهایی هستند که سیب۳۶۰ آنها را به خوبی انجام داده‌ است.

زمانی که پس از کلنجار رفتن با نفس و ندای درونتان برای شکستن رژیم خود سمت تلفن می‌روید تا یک پیتزا یا هر فست فود دیگری سفارش بدهید؛ به این موضوع فکر می‌کنید که خب حالا باید با کجا تماس بگیرم؟ پشت تلفن چطور انتخاب کنم؟ از کجا بفهمم مواد تشکیل دهنده‌ی غذای من چیست؟ (چون نمی‌توانید درباره‌ی تک تک غذاها سوال کنید.) دعا دعا می‌کنید که حالا که رژیم را کنار گذاشته‌اید، حداقل  خوشمزه‌ترین پیتزای شهر را سفارش بدهید. از طرفی قیافه‌ی غذا هم برای شما مهم است. دوست دارید هیجان انگیز باشد یا شاید دوست دارید ترکیبش شما را سورپرایز کند. شاید بخواهید روی بشقاب پرنده‌ی پیتزایی خود بنشینید و اجازه دهید طعم آن پیتزا شما را تا ایتالیا یا آمریکا  ببرد.

 

خیلی ساده و   با تخفیف  سفارش دهید

بسیار خب به سایت سیب۳۶۰ بروید؛ روی قسمت سفارش آنلاین کلیک کنید و بله! به دنیای نقاشی های رنگارنگ سیب۳۶۰ خوش‌آمدید. به مغزتان زمان بدهید تا با تماشای پیتزاها، برگرها، ساندویچ‌ها و سالادها نظر غدد چشاییتان را درباره‌ی غذاها بپرسد. اشاره‌گر موس شما روی هر غذایی که برود؛ تمام محتویاتش برایتان به نمایش در می‌آید. بله فقط با یک اشاره؛ در کنار محتویات می توانید اطلاعات ارزش غذایی چیزی را که انتخاب کرده‌اید را هم ببینید. پروتئین، چربی و کالری غذاها را مقایسه کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. خرید از سامانه‌ی سیب آنلاین امکانات ویژه‌ای مانند اعطای اعتبار بنابر میزان خرید، ارسال رایگان در اولین خرید و مشاهده دقیق منو و مواد تشکیل دهنده غذاها را دارد.

 

با همراهی سالاد، وعده‌ی غذایی خود را سالم‌تر کنید

با اضافه کردن یک سالاد به سفارش خودتان آن را تکمیل کنید و سبد غذایی خود را سالم‌تر کنید. انتخاب سالاد محتوای وعده‌ی غذایی شما را غنی خواهد کرد و چربی را کاهش می دهد. از طرفی سالاد معده‌ی شما را پر می‌کند.

 

ثبت نام ساده

مشخصات عمومی خود مثل نام و نام‌خانوادگی و شماره موبایل خود را وارد کنید. آدرس‌تان را بنویسید و روی نقشه موقعیت خود را مشخص کنید  تا نزدیک‌ترین شعبه‌ در محدوده‌ی شما نمایش داده شود. می‌توانید در بخش مشاهده‌ی نظرات کاربران، نظرات باقی مشتریان درباره‌ی این شعبه را بخوانید. سیب ۳۶۰ متعهد است که طعم و کیفیت واحدی را در تمام شعبات عرضه کند.

 

پیشنهاد شگفت انگیز بات تلگرام سیب۳۶۰

بات تلگرام سیب۳۶۰ را استارت کنید. این بات نزدیک‌ترین شعبه را به شما معرفی می‌کند، منو را به شما نشان می‌دهد. مزیت کار کردن با بات تلگرام سیب ۳۶۰ دکمه‌ی پیشنهاد شگفت انگیز است که اگر خوش شانس باشید به شما یک کد تخفیف می‌دهد. همچنین پیام‌های  مربوط به پیگیری سفارش روی بات برای شما ارسال می‌شوند.

 

تکمیل سفارش

برای تکمیل خرید دو گزینه پیش رویتان دارید. می‌توانید مبلغ غذایتان را به صورت نقدی در محل پرداخت کنید و یا آن را از طریق اینترنت بپردازید.

همیشه قرار نیست برای تحویل پیتزا جلوی در منزلتان از این سیستم استفاده کنید. اگر ساکن تهران ، پردیس و کرج هستید، می‌توانید به سه روش غذای خود را تحویل بگیرید:

1.      برایم بفرست

2.      میام می‌گیرم

3.      میام می‌خورم 

پس از انتخاب نوع تحویل و نوع پرداخت، سفارش خود را تکمیل کنید و در کمترین زمان ممکن یکی از لذیذترین غذاها را به بدن خود هدیه بدهید.

 

سفارش مخصوص برای کودکان

تماشای خوشحالی کودکان هنگام خوردن یک غذای خوشمزه، هم برای خانواده‌های آنها و هم برای مجموعه‌ی سیب ۳۶۰ لذت بخش است؛ اما  سلامت کودکان دغدغه‌ی اصلی خانواده‌ها و سیب ۳۶۰ است. به همین دلیل متخصصین تغذیه و تیم فنی سیب ۳۶۰ تصمیم به تهیه‌ی پیتزا با فرمولی خاص گرفتند که کالری پایین و ارزش غذایی بالایی داشته باشد. سیب زمینی سرخ شده و آبمیوه‌ی طبیعی بدون مواد نگهدارنده مکمل‌های غذایی این بسته هستند. همچنین برای تشویق بچه‌هاییکه غذای خود را کامل نمی‌خوردند، جایزه‌های جذاب و با کیفیتی به این بسته‌ها اضافه شد. بسته‌ی هیجان انگیز غذای کودک سیب با ظاهری جذاب و کیفیتی بالا روز شنبه 13 آبان به مناسبت روز دانش آموز در جشنی با عنوان رونمایی از غذای کودک ارائه شد. این بسته با استقبال کودکان مواجه شد. 

 

سیب ۳۶۰ به‌زودی در تمام ایران

مجموعه‌ی سیب ۳۶۰ هم اکنون با ۲۲ شعبه در تهران و حومه و اجرای دقیق سیستم فرانچایز براساس استانداردها و منطبق با الگوهای بین المللی، درحال بررسی شرایط سایر داوطلبان اخذ نمایندگی در تهران و شهرستان‌هاست. هم اکنون زیرساخت‌های استراتژیک برای توسعه پیتزا سیب تا ۲۰۰ شعبه در ایران فراهم شده است و به‌زودی امکان چشیدن طعم یک پیتزای خوشمزه و با کیفیت در شعب پیتزا سیب برای تمام مردم ایران فراهم خواهد شد.

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 726665