سبد غذایی یک ماهه هلال‌احمر لرستان بین مردم زلزله‌زده کرمانشاه توزیع می‌شود

تسنیم نوشت: مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در هلال‌احمر لرستان گفت: سبد غذایی ۷۲ ساعته و یک ماهه هلال احمر لرستان بین مردم زلزله زده کرمانشاه توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام بهزاد پیروزفر امشب در گفت‌وگوی تلفنی با صداوسیمای مرکز لرستان ضمن قدردانی از کمک‌های هم‌وطنان و مردم لرستان به مردم زلزله‌زده کرمانشاه اظهار داشت: مردم در این چند روز با حضور و با کمک‌های خود به یاری این آسیب‌دیدگان شتافتند.

وی وضعیت کمک‌های مردمی را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: ادارات و سازمان‌های دولتی نیز با تمام وجود پای‌کار آمده‌اند و در این منطقه زلزله‌زده در حال امدادرسانی هستند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در هلال‌احمر لرستان عنوان کرد: تیم‌های جمعیت هلال‌احمر استان لرستان جز نخستین تیم‌هایی بود که پس از وقوع این حادثه در منطقه حاضر شدند به‌طوری‌که چند ساعت پس از بروز حادثه تیم‌های آواربرداری،اسکان، سگ‌های زنده یاب، درمان اضطراری و تیم خبرنگاران جوان جمعیت هلال‌احمر در منطقه حضور یافتند.

وی بابیان اینکه تاکنون حدود 54 هزار چادر امدادی از سوی جمعیت هلال‌احمر لرستان در بین مردم زلزله‌زده این مناطق توزیع‌شده است، بیان کرد: درخواست داریم کمک‌های مردم لرستان به‌صورت نقدی باشد چون جمعیت هلال‌احمر بنا دارد در روز شنبه سبد غذایی 72 ساعته و روز سه‌شنبه به‌صورت گسترده سبد غذایی یک‌ماهه را در بین مردم زلزله‌زده توزیع کند.

پیروز فر تأکید کرد: حضور مردم به‌صورت مستقیمی که زلزله اتفاق افتاده خیلی خوشایند نیست و سبب ایجاد ترافیک و کند شدن سرعت امدادرسانی می‌شود.

وی گفت: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب جمعیت هلال احمر 99999 واریز کنند تا سرعت امداد رسانی بیشتر شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =