نادر قاضی پور در جریان سوال از وزیر دادگستری گفت: این سوال را باید از رئیس جمهور می پرسیدیم اما امام زمان (عج) قابل نقد است ولی سوال از رئیس جمهور امکانپذیر نیست!

به گزارش خبرآنلاین، سوال وی درباره علت عدم پرداخت مزایا و پاداش کارکنان شوراهای حل اختلاف سراسر کشور بود. این سوال مهرماه سال جاری در کمیسیون قضایی و حقوقی مورد بررسی قرار گرفته بود و قاضی پور از پاسخ های وزیر قانع نشده بود.
در ادامه نادر قاضی پور نماینده ارومیه گفت: این سوال را باید از رئیس جمهور یا رئیس سازمان برنامه و بودجه می پرسیدیم اما طبق قانون، مجلس نمی تواند از معاونان رئیس جمهور سوال کند. سوال از رئیس جمهور را هم آقای لاریجانی انجام نمی دهد که باید خودشان روز قیامت پاسخ دهند. برخی می گویند امام زمان (عج) را می شود نقد کرد، جای این سوال باقی است که چرا نمی شود از رئیس جمهور سوال کرد.
قاضی پور گفت: علی رغم وجود حقوق های نجومی در دولت، برخی از اعضای شوراهای حل اختلاف هنوز ۲۰۰ هزار تومان حقوق دریافت می کنند.

آقای روحانی! لطفا کمی اخم کنید
همچنین در جلسه علنی امروز حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در تذکری خطاب به رئیس جمهور گفت: دشمن با دیپلماسی خنده شما گستاخ تر شده است لطفا کمی اخم کنید. او خطاب به روحانی ادامه داد: وزرای شما دیپلماسی خنده را اشتباه گرفته اند و همه جا از این دیپلماسی استفاده می کنند در حالی که باید با استحکام با دشمنان برخورد کرد.
وی اظهار داشت: راستی آقای روحانی وقتی لشکر بیکاران در فرانسه به حرکت درآمدند و شهرهای این کشور را به آشوب کشیدند شما هم با رئیس جمهور این کشور صحبت کردید؟ یعنی اصلا اجازه دادند تماسی در این باره داشته باشید؟ چرا اجازه دادید که مقامات کشورهای اروپایی در روزهای اغتشاشات با شما تماس بگیرند و از اوضاع داخل کشور بپرسند؟ جناب آقای رئیس جمهور خود و دولتمردان کابینه لطفا کمی هم اخم نثار بیگانگان کنید، خواهید دید بیگانه چگونه دست و پای خود را جمع می کند البته شاید افق نگاه درون جامعه با نگاه رئیس جمهور و وزرا متفاوت باشد. اگر اینگونه نیست چرا حتی یک بار صدای خود را نسبت به گستاخی ها، جسارت ها و هتاکی ها بر سر غرب و آمریکا بلند نکردید؟ و حتی سفیران آنها را به وزارت امور خارجه فرا نخوانده اید.

با پاسخ‌های سرکاری دولت روبه‌روییم!

همچنین محمد عزیزی نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم پاسخگویی دولت گفت: تذکرات نمایندگان با پاسخ های سرکاری مواجه می شود.  این همه نطق و تذکر دادیم، کدامیک از آنها به نتیجه می رسد؟ این چه رویه ای است؟ هیات رئیسه فکری به حال این مسئله کند.
این نماینده مجلس تصریح کرد: تذکرات نمایندگان با پاسخ های سرکاری مواجه می شود و شأن مجلس زیر سوال است؛ هفته پیش جلسه بررسی ناامنی ها را داشتیم که آن هم کلا به سخنرانی گذشت، نتیجه اش چه شد؟
عزیزی با بیان اینکه پول مردم به یغما رفته و مردم اعتراض دارند، گفت: مردم به گرانی ها و مشکلاتشان اعتراض کردند، همه مسئولان هم گفتند که سخن شما را شنیدیم، حالا چه کسی باید پیگیری کند؟ اینکه گفتاردرمانی است!

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    0 0
    چهل ساله شمابه مردم خودتون اخم کردید